Geri patarimai, kaip numesti 10 kg per 10 savaičių | jto.lt

10 kaip numesti svorio

Sąžiningai to laikantis, įmanoma per dešimt savaičių numesti apie dešimt kilogramų. Kai kiekvieną savaitę stabiliai šiek tiek sumažės antsvoris, sumažės širdies ir kraujagyslių ligų, diabeto ir insulto rizika.

10 kaip numesti svorio d block svorio metimas

Geri patarimai, kaip numesti 10 kg per 10 savaičių: Sumažinti kalorijų suvartojimą. Kiekvienas 0,5 kg kūno masės yra maždaug kalorijų.

10 kaip numesti svorio praplaukite kūną, kad numestumėte svorio

Kalorijos yra energijos saugyklos, gaunamos iš suvartoto maisto. Dauguma kalorijų yra sunaudojamos atlikti kasdienines veiklas valyti dantis, tvarkytis namuose, dirbti.

SVORIO METIMAS - 10 KLAIDŲ, KURIAS TU DARAI!

Kai yra kalorijų perteklius, kūnas jas kaupia kaip riebalus ir dėlto didėja svoris. Jeigu tikslas yra per 10 kaip numesti svorio savaičių sulieknėti 10 kg, tada reikėtų stengtis numesti per savaitę 1 kg svorio, o tai reiškia, sumažinti kalorijų suvartojimą kalorijų. Valgyti liesiau. Norint numesti 10 kg, labai svarbu sveika mityba. Visada rekomenduojama prieš laikantis dietos pasitarti su gydytoju, kas geriausiai jums tinka.

Kaip numesti svorio? -10kg per 15 min dėka šio triuko.

Į dienos valgiaraštį įtraukti daug daržovių ir vaisių. 10 kaip numesti svorio liesą mėsą kalakutieną, vištieną, žuvįbaltymus ankštines daržoves pupeles ir kiaušinius.

  • Būdai palaipsniui numesti svorio
  • Riebalų deginimo ergometras
  • Norite pakeisti gyvenimo būdą ir numesti svorio? štai 10 patarimų
  • Moterų geriausias svorio metimo vadovas
  • Ar tekila tikrai padeda numesti svorio
  • Svorio metimas įstrigo, ką daryti

Vartoti visadalių grūdų makaronus ir duoną, o ne baltą duoną, batonus ir bandeles. Gerti daug vandens ir liesą pieną, kuris papildytų organizmo kalcio atsargas.

Pranešti klaidą

Kalorijų suvartojimą kasdien sumažinti — kalorijų, kad bendras kalorijų suvartojimas per dieną būtų mažesnis. Būti fiziškai aktyvesniems.

kava gali lieknėti

Mankšta ir kalorijų sumažinimas yra svarbiausi dalykai, norint sulieknėti. Išsikelti tikslą sudeginti — kalorijų per dieną. Lengviausia sudeginti kalorijų yra nueinant apie 5 kg. Eiti tokiu žingsniu, kad šiek yra kūno plonas saugus paintensyvėtų kvėpimas, bet, kad būtų galima palaikyti pokalbį.

10 kaip numesti svorio

Kitos kalorijas deginančios veiklos yra važinėjimas dviračiu, šokiai, bėgimas, plaukimas, slidinėjimas ir pan. Norint išeikvoti rekomenduojamą kiekį kalorijų, dviratį minti reikia 41 — 68 min.

Tuomet pažvelkime į 10 geriausių būdų, kaip numesti svorio nuo pilvo.

Didinti ištvermę. Daugiau kalorijų sudeginti ir paspartinti medžiagų apykaitą galima, įtraukus į savo savaitės dienotvarkę ištvermės treniruotę.

10 kaip numesti svorio

Raumenų audiniai degina kalorijas net poilsio metu. Kuo daugiau raumenų audinių, tuo daugiau kalorijų sudeginama per dieną. Rekomenduojama įtraukti pratimus, kurie treniruoja visas pagrindines raumenų grupes pečių, krūtinės, nugaros, rankos ir kojos.

  1. Minus 10 kilogramų per 2 savaites: paprasčiau nebūna | jto.lt
  2. Svorio netekimas rožine
  3. Kaip sumažinti pilvą?
  4. Tačiau tai ne vienintelė tiesa, kurią būtina žinoti norint sėkmingai sulieknėti.
  5. 10 užkandžių smaližiams, norintiems numesti svorio - DELFI FIT
  6. Numesti riebalus, neprarasti svorio

Tinka tokie pratimai atsispaudimai, pritūpimai, prisitraukimai, 10 kaip numesti svorio su svareliais, elastinėmis juostomis ir pan. Stiprinti kūną. Reikėtų išsikelti tikslą atlikti 10 kaip numesti svorio ir kraujagyslių sistemą stiprinančius pratimus beveik kiekvieną savaitės dieną. Per savaitę kardio pratimus reikėtų daryti bent min. Rekomenduojama 2 — 3 dienas daryti jėgos, o likusias 2 — 3 dienas — ištvermės treniruotes. Laikantis tokio sporto grafiko ir subalansuotai maitinantis, galima per savaitę numesti 1 kg ir po 10 savaičių — 10 kg.

Kaip numesti svorio? kg per 15 min dėka šio triuko - jto.lt

Vesti mitybos dienoraštį. Mitybos dienoraštyje reikėtų kasdien pažymėti viską, ką per dieną suvalgote. Pasidalyti savo progresu su patikimu žmogumi, kuris palaikytų morališkai laikytis 10 kaip numesti svorio ir sportuoti. Be to, reikėtų sugalvoti savęs apdovanojimo sistemą, kuri motyvuoti nemesti tikslo.

Nuorodos kopijavimas

Pavyzdžiui, pažadėkite sau nusipirkti širdies ritmą ir aktyvumą nuolat stebinčią išmaniąją apyrankę, kai numesite 5 kg. Tai motyvuos tęsti susidarytą lieknėjimo planą, kol pasieksite trokštamų rezultatų. Jūsų komentaras Komentarų nėra.

  • Antra diena: Pusryčiai: 2 minkštai virti kiaušiniai, 1 stiklinė vandens su citrina; Pietūs: stiklinė jogurto, gramų virtos vištienos krūtinėlės; Vakarienė: gramų virtos vištienos krūtinėlės,  1 virtas kiaušinis, 1 apelsinas.
  • Tu privalai suvartoti mažiau kcal, negu tavo kūnas sunaudoja, norint efektyviai mesti svorį.