Valgau sveikai, bet nelieknėju: daktaras Unikauskas atskleidė priežastis - LRT

49 ir​​ negali numesti svorio

Pagrindiniai svorio metimo principai

Valgote sveikai, tačiau svoris nemažėja — su tokia problema susiduria daug žmonių. Trukdyti numesti svorio gali daugybė iš pirmo žvilgsnio nesusijusių dalykų, pavyzdžiui, vaistai ar miegas. Bet atsistoję ant svarstyklių savaitė po savaitės matote tuos pačius skaičius.

kūno tipų riebalų deginimas

Nesuprantate, kas vyksta, ir klausiate 49 ir​​ negali numesti svorio ką gi aš darau ne taip? Jeigu ši situacija jums pažįstama, darote kažkokią klaidą — daktaras atskleidė, dėl kokių dažnai žmonių daromų klaidų net ir sveikai maitinantis nepavyksta numesti svorio.

kūno svorio mažinimo pagalba kelių plonas perspektyva

Riebalus pakeičia raumenys Jei tinkamai maitinatės, o svoris nekrinta, pasimatuokite kūno apimtis centimetrine juostele — valgant sveiką maistą ir ypač daugiau judant riebalus ima keisti raumenys, tad net jeigu svoris ir nekrinta, darotės sveikesni. Valgote per dažnai Tai viena svarbiausių priežasčių — būtent dėl to A.

49 ir​​ negali numesti svorio idealus kūno svorio metimas per savaitę

Unikauskas rekomenduoja pradėti taikyti protarpinį badavimą. Valgote per daug angliavandenių Nors jums atrodo, kad valgote jų labai mažai, jeigu jūsų medžiagų apykaita lėta, jeigu jums — menopauzė arba turite problemų su skydliauke, angliavandenių valgykite dar mažiau. Ketogeninės mitybos laikotės tik iš dalies Jei laikotės ketogeninės 49 ir​​ negali numesti svorio principų, tačiau tik iš dalies — tai dar viena labai svarbi priežastis, dėl ko jums gali nekristi svoris.

Svorio metimas

Vartojate cukraus alkoholius Tai — malitolis, sorbitolis, ksilitolis. Šios medžiagos paprastai būna dirbtiniai saldikliai. Anot A. Unikausko, dėl jų gali sutrikti žarnyno mikroflora, organizme gali užsilaikyti skysčiai.

Valgau sveikai, bet nelieknėju: daktaras Unikauskas atskleidė priežastis

Būtent šis stresas virškinimo sistemoje gali neleisti numesti svorio. Stresas Jei 49 ir​​ negali numesti svorio stresą, išsiskiria kortizolis, kuris iš raumenų ištrauktus baltymus paverčia cukrumi. Daktaras tikina, kad išmokti valdyti stresą galima net tinkamai kvėpuojant. Jeigu neišsimiegate, sustiprėja alkio jausmas, organizme mažėja augimo hormono, daugėja kortizolio. Valgote per daug riebalų Pradėjus laikytis ketogeninės dietos reikia padidinti suvartojamų riebalų kiekį, tačiau kai jūsų organizmas prisitaiko, riebalų kiekį vėl reikia sumažinti, taip aiškina gydytojas.

t3 svorio metimo sėkmės istorijos

Tai reikalinga tam, kad organizmas pradėtų deginti savo paties, o ne suvalgomus riebalus. Vartojate pieno produktus ir riešutus Šie maisto produktai gali sukelti žarnyno uždegimą.

Valgote daug krakmolingų daržovių Jeigu jūsų medžiagų apykaita lėta, venkite krakmolingų daržovių, tokių kaip moliūgai, pupelės, morkos, pomidorai, burokėliai.

Vilnietis numetė 49 kilogramus: papasakojo, kaip pavyko

Vaistai Kai kurie vaistai, pavyzdžiui, antidepresantai, antibiotikai, stimuliuoja insuliną. Ar taip nutinka ir jums, išsiaiškinti padės gydytojas. Nesportuojate Kiekvienas, norintis gerai jaustis, turi judėti, sportuoti, mankštintis.

Per dažnai sportuojate Tačiau per dažna itin aktyvi sportinė veikla nėra gerai, nes jūsų kūnas negali susigrąžinti pusiausvyros.

Plačiau — laidos įraše.