Nuorodos kopijavimas

7 didžiausios svorio metimo klaidos. Svorio metimo klaidos, kurias daro visi be išimties

Vis dėlto, mitybos specialistai įspėja, kad pernelyg savimi didžiuotis nereikėtų: žmonės yra linkę pervertinti savo lieknėjimo pastangas ir suvalgomo maisto gerąsias savybes. Specialistė kartu su savo kolegomis sudarė 7 dažniausiai pasitaikančių mitybos klaidų sąrašą, kuriame išvardytos didžiausios pradedančiųjų sveikuolių daromos nuodėmės ir patariama, kaip jų išvengti. Vaisių sultys, konservuota sriuba, dietinės bandelės ar iš daug skirtingų grūdų kepta duona: visa tai atrodo labai sveiki pasirinkimai, tačiau juos panagrinėjus, paaiškėja nemaloni tiesa. Grūdai turi būti dar ir neskaldyti arba bent jau kuo rupesnio malimo. Kita dažna pradedančiųjų klaida — vietoje žalių daržovių suvalgyti konservuotos ar greit paruošiamos daržovių sriubos.

Jis tikina, kad daugelis mesdami svorį vadovaujasi netinkamomis taisyklėmis ir išvardija penkias dažniausiai pasitaikančias klaidas. Kartais jis tampa toks didelis, kad ateina akimirka, kai suprantate, jog kūno matmenys jūsų nebetenkina, o turimas garderobas per ankštas.

Griebiatės dietos, keičiate mitybą, atsisakote nesveikų maisto produktų. Svoris nekrinta. Nesuprantate kodėl ir puolate į neviltį.

7 didžiausios svorio metimo klaidos

Bet ar jūs 7 didžiausios svorio metimo klaidos viską darote tinkamai, kad jūsų svoris kristų? Kai sveriamės ir pastebime, kad auga svoris, daugelis galvoja, kad 7 didžiausios svorio metimo klaidos yra dėl to, kad užauga daugiau riebalų. Bet jei sutvarkėte mitybą ir judate daugiau, o svoris nekrenta, gali būti, kad tiesiog užsiauginote raumenų, kurie yra sunkesni nei riebalai.

Nealinkite savęs treniruotėmis

Unikauskas, ir yra pirmoji iš dažniausiai daromų svorio metimo klaidų. Pasak gydytojo, reikia atsižvelgti ne į svorį, o į apimtis ir jas matuoti.

Kuo skiriasi svorio metimas nuo riebalų deginimo

Kai mažėja riebalų kiekis, liemens apimtis mažėja. Antra daroma klaida — kalorijų skaičiavimas.

7 didžiausios svorio metimo klaidos

Taip, jos gerai, kai reikia paskaičiuoti energetinę vertę. Susidaro įspūdis, kad kalorijos svarbiau nei pats maistas, kurį suvalgote. Palyginkime mėsą su vaisiais — mėsa yra baltymų ir riebalų šaltinis, o sakykime, obuolyje — didžiulis kiekis cukraus fruktozės.

  • Valgyti gerti ir numesti svorio
  • Didžiausios klaidos, siekiant stangresnio ir lieknesnio kūno | Sporto klubas GOODLIFE
  • Ar metas numeta svorio
  • Kaip numesti riebalus žarnyne
  • Svorio metimo klaidos, kurias daro visi be išimties - DELFI Gyvenimas

Svarbu rinktis produktus, kuriuos valgome, priduria A. Nesvarbu, kad jų kalorijų kiekis — toks pat, tačiau produktai skirtingai veikia mūsų svorį. Trečia klaida — valgyti per daug riešutų, sako profesorius.

Metate svorį? Šių klaidų nedarykite

Kaip atskirti, kad jau pradėjome deginti savo organizmo riebalus? Atkreipti dėmesį į šlapimo kvapą — pradžioje jis įgyja acetono priekvapį.

Metate svorį? Šių klaidų nedarykite Sveika mityba. Autorius: Žmonės. Tik užlipę ant svarstyklių suvokiame, kad svoris nėra toks, kokio norime.

Ketvirtoji A. Unikausko įvardyta klaida — saiko neturėjimas. Riebalai yra cukraus atsargos bado atveju, todėl be cukraus bado riebalai nedeginami. Jeigu jūs organizmui neduosite cukraus, jis turės deginti riebalus.

10 didžiausių klaidų sportuojant

Jeigu metabolizmas lėtas, mažas angliavandenių kiekis maiste gali būti per didelis — net sumažinus jų kiekį, vis tiek bus per daug. Jei jūsų medžiagų apykaita lėta, saldainis, sulčių stiklinė ar bet koks kitas cukrus gali sustabdyti riebalų deginimą nuo 24 iki 48 val.

numesti svorio dabar paklauskite manęs, kaip logotipas ar celiulitas dingsta numetus svorį

Anot jo, reikėtų valgyti daugiau daržovių, kuriuose daug vitaminų, mineralų, skaidulų. Daržovių norma parai — apie gramų.

7 nuodėmės siekiant sureguliuoti svorį | Riešutai

Penktoji svorio metimo klaida, tikina A. Žinokite, kad kartais antsvoris — tai tik ledkalnio viršūnė. Po antsvoriu slepiasi miego problemos, sutrikusi hormonų veikla, virškinimo problemos, energijos trūkumas, bloga nuotaika. Reikia mesti svorį ne tam, kad gražiau atrodytume, o tam, kad būtume sveikesni.