Naujas mitybos principas prailgina gyvenimo trukmę - LRT

Amžinai riebalų deginimo pasaulis, Nuorodos kopijavimas

calamansi gali deginti riebalus

Jo teigimu, kūnas taps riebalų deginimo mašina, jei išbandysite sparčiai pasaulyje populiarėjančią mitybos naujieną. Bet tikroji tiesa yra ta, kad tokie maisto kiekiai nebūtinai palaikys mūsų kūno ir proto sveikatą.

Aš juos suprantu, taip jie uždirba milijardus. To rezultatas — amžinas valgymas ir persivalgymas.

Maisto pramonė mums kala į galvas, kad valgyti daug ir saldžiai yra labai gerai. Aš juos suprantu, taip jie uždirba milijardus, —  sako daktaras. Tai nauja, sparčiai visame pasaulyje populiarėjanti mitybos tendencija, kurios pasekmės — ilgesnis gyvenimas, aštresnis protas ir daug kitų naudingų dalykų. Priešingai, vietoj trijų ar šešių valgymų per dieną, tereikės valgyti kartą.

Profesorius A. Unikauskas : 20 priežasčių, kodėl naudinga valgyti tik kartą per dieną

Tai ne dieta, o vienas iš protarpinio badavimo būdų. Jums reikės 23 val. Profesorius pateikia 20 priežasčių, kodėl naudinga valgyti tik kartą per dieną 1. Taupomi pinigai. Jei valgysite tik kartą per dieną, jūs sutaupysite kelis šimtus eurų.

Taupomas laikas. Geresnis virškinimas. Jūsų organizmas turės laiko pailsėti nuo maisto virškinimo ir pasisavinimo procesų. Tai labai sudėtingi amžinai riebalų deginimo pasaulis, o valgant kelis kartus jie organizme niekada nesustoja.

Skubantiems

Taip pat organizmas pailsi ir nuo didelio toksinų kiekio. Stipresni imunitetas. Atsisakius nuolatinio užkandžiavimo, gerės virškinimas ir stiprės imunitetas 5. Ši sąvoka atsirado m. Valgant kartą per dieną, vyksta autofagija — organizmas pats iš savęs išvalo pažeistus baltymus, toksinus, virusus ir kitas atliekas, suteikia greitus energijos resursus ir statybines medžiagas.

Autofagijos sutrikimai siejami su Parkinsono liga, antro tipo diabetu, visai senėjimo padariniais bei vėžiniais procesais.

Amžinai amžinai riebalų deginimo pasaulis deginimo pasaulis nuolat valgant autofagija organizmui tampa nereikalinga.

Intermittent Fasting (Protarpinis badavimas): PAPRASTAS IR AIŠKUS GIDAS

Mes juk duodame jam maisto. Autofagija aktyvi būna nevalgius. Tik tada organizmas išsivalo. Ilgesnis gyvenimas. Valgant kartą per dieną prailgės net mūsų gyvenimo trukmė.

24 lieknėjimas

Dingsta alkis. Valgant kartą per dieną, kūnas prisitaikys prie riebalų deginimo, ir alkis tiesiog išnyks.

Balsavimas

Gražesnė oda. Dėl autofagijos, nedidelio toksinų kiekio organizme oda taps glotnesnė ir jaunesnė. Daugiau energijos. Geresnė nuotaika.

Kaip suaktyvinti kalorijas deginančius ruduosius riebalus?

Aštresnis protas. Jeigu jaučiate depresiją, nerimą, turite suprasti, kad taip yra dėl cukraus kiekio kraujyje svyravimų. Taip pat šis mitybos principas tinka sergantiesiems demencija.

Valgymas vieną kartą per dieną padės jums išlaikyti budrų protą, lengviau susikaupti, pagerės atmintis.

1 metų svorio metimas prieš ir po geriausias svorio netekimas sergantiems nutukimu

Jūsų protas taps šviesesnis, aiškiau galėsite mąstyti. Mažiau uždegimų kūne. Šis mitybos planas padės, jeigu turite sausgyslių, raiščių uždegimą, artritą.

Lietuvoje padidėjęs kraujo spaudimas yra nustatytas apie 50—60 proc. Protarpinis badavimas amžinai riebalų deginimo pasaulis iš geriausių būdų, gerinantis jūsų kraujagysles.

yra kofeinas padeda numesti svorio

Rezistencija atsparumas insulinui. Deginami riebalai. Jūsų kūnas taps tarsi riebalų deginimo mašina, atsikratysite riebalų nuo pilvo.

Mokoma disciplinos.

amžinai riebalų deginimo pasaulis

Gerėja raumenų darbas. Maitinantis pagal šį planą, augimo hormonų darbas gerėja, todėl raumenys nedings, o atvirkščiai geriau augs. Gerėja medžiagų apykaita. Jeigu jūsų medžiagų apykaita yra sulėtėjusi, šis planas jums tikrai padės.

Naujas mitybos principas prailgina gyvenimo trukmę | jto.lt

Daktaras įspėja, kad valgant kartą per dieną labai svarbu rinktis sotų, įvairų ir visavertį maistą. Jūs turite gauti visas reikalingas maistines medžiagas. Valgymui skirti maždaug valandą laiko. Išreikšti nuomonę.