Kas yra riebalai, kam jų reikia ir kurie iš jų tikrai kenksmingi

Ar polinesoieji riebalai gali padėti numesti svorio

Dietologė džiugina: riebalai gali padėti numesti svorio www.

ar polinesoieji riebalai gali padėti numesti svorio

Šiandien ši karinga nuostata slopsta, bet mitybos specialistai pripažįsta, kad žmonės, domėdamiesi sveika mityba, vis dar pasimeta tarp daugybės prieštaringos informacijos.

Sveika mityba — kaip nepaklysti informacijos gausoje Mitybos podukra laikyti riebalai, skirtingai nei angliavandeniai, baltymai ar cukrus, yra kaloringesni, bet naudingesni. Riešutaisėklos, avokadai ar riebi žuvis turi nemažai kalorijų ir riebalų, bet yra būtini mūsų kūnui, padeda reguliuoti apetitą ir numesti svorio. Tuo yra įsitikinę mokslininkai, ilgus metus tyrinėję maistą bei jo poveikį žmogaus organizmui. Valgydami riebesnį maistą žmonės išalksta lėčiau, suvalgo mažiau ir mažiau kenkia savo sveikatai.

Ankstesni įsitikinimai, esą mažo ar polinesoieji riebalai gali padėti numesti svorio maistas yra vertingas, o riebus — ne, šiandien paneigiami ir pasigirsta svarstymų, kad riebų maistą daugelį metų šmeižė cukraus pramonės klestėjimu suinteresuoti žmonės.

Komentuoti

Valgydami liesą, bet daug cukraus turintį maistą, darome meškos paslaugą savo kūnui, kraujyje esantis insulinas ima ar polinesoieji riebalai gali padėti numesti svorio ir mūsų kūno ląstelės kaupia riebalus.

Susiję straipsniai Kuo užkandžiauti, jei oda ėmė sausėti Mitybos specialistai įsitikinę, kad valgydami liesą, bet daug cukraus turintį maistą, darome meškos paslaugą savo kūnui, kraujyje esantis insulinas ima šokinėti ir mūsų kūno ląstelės kaupia riebalus. Toks insulino šokinėjimas, kurį išprovokuoja liesi, bet pridėtinio cukraus turintys produktai veda link alkio protrūkių ir nereikalingo persivalgymo.

ar polinesoieji riebalai gali padėti numesti svorio

Todėl, labai svarbu, pasak specialistų, vengti vienos rūšies ar vieno produkto dietų, valgyti sveikai, bet protingai, rinktis kokybiškus produktus. Dietologė Eglė Vasiliauskaitė sako, kad jos klientai neretai nesupranta, kurie riebalai yra rekomenduotini vartoti, o kurie ne. Specialistė taip pat tikina, kad besidomėdami sveika mityba žmonės neretai pasimeta patarimų gausoje, nežino, kiek ir kokių produktų valgyti, kokiuose produktuose slypi cukrus ar nenaudingi riebalai.

Nuorodos kopijavimas

Iš internetinių puslapių arba nuogirdų susidėlioję savo valgiaraštį, jie dažniausiai iš mitybos raciono išbraukia riebalų turinčius produktus ir tikisi, kad tokiu būdu jų kūno masė sumažės.

Gerieji riebalai — valgiaraščio vinis Riebalai, pasak specialistės, yra skirstomi į tris grupes: sotieji, mononesotieji ir polinesotieji.

Parengė: Loreta Alechnavičiūtė Hoffmann dipl. Buvome raginami mesti juos iš virtuvės ir vengti kaip didžiausio blogio. Grasinimai gerai veikė — populiacijai įnirtingai riebėjant nuo bandelių, duonų, atvirų ir užslėptų cukrų bei nejudrumo, nieko nebuvo taip paprasta, kaip susieti rubuilį su riebalais. Ne stebuklas, kad nemaža dalis visuomenės gąsdinimams pakluso ir riebalus, ypač gyvūninius, iš virtuvių išgujo.

Sotieji riebalai dažniausiai yra gyvulinės kilmės riebalai, kurių galime rasti mėsoje, jūros gerybėse ar ar polinesoieji riebalai gali padėti numesti svorio pieno produktuose. Riebalai, kurių suvartoti galima daugiau, yra vadinami nesočiaisiais riebalais.

ar polinesoieji riebalai gali padėti numesti svorio

Jie skiriami į 2 grupes: polinesotieji ir mononesotieji riebalai. Nesotieji riebalai yra augalinės kilmės produktuose, tai — augaliniai aliejai, riešutai ir sėklos.

Gerieji riebalai – paslauga mūsų kūnui

Ypač daug gerųjų riebalų yra žemės riešutuose, sėklų, tokių kaip saulėgrąžos, branduoliuose. Riešutų ir sėklų užkandžiai, pusryčių meniu papildytas avokadu ir kiaušiniu, žuvies gabalėlis gali išgelbėti nuo dažnų alkio priepuolių ir padėti sumažinti talijos apimtis. Pasak specialistų, vartojant nesočiuosius riebalus, nebaisus blogasis cholesterolis, tyrimai parodė, kad taisyklingai valgant, jo kiekis mažėja.

Pasak dietologės E.

Balsavimas

Vasiliauskaitės, riebalai turėtų sudaryti apie 15 procentų viso per dieną suvartojamo maisto. Todėl užkandžiauti riešutais ar avokadais tikrai nėra blogiau nei liesais, bet cukraus pripildytais jogurtais ir batonėliais. Valgyti sveikai, užkandžiams rinktis tik vertingus maisto produktus ir vengti maisto madų, vienos produktų grupės dietų, o stingant informacijos — konsultuotis su specialistais — tai turėtų būti šiuolaikinio užimto žmogaus kasdienybė.

Nuorodos kopijavimas Dietologė džiugina: riebalai gali padėti numesti svorio Nuoroda nukopijuota.

Ar pritūpimai padės numesti svorio?