Patarė, kaip veiksmingai atsikratyti riebalų nuo juosmens | jto.lt

Dvi savaites prarasti riebalai. Patarė, kaip veiksmingai atsikratyti riebalų nuo juosmens

Nustokite spėlioti — pradėkite mesti nereikalimgą svorį Pirmasis žingsnis — vieną savaitę analizuokite viską, ką valgote ir geriate. Šią savaitę valgykite įprastai. Nesistenkite pakeisti mitybos ar susilaikyti nuo valgymo.

Kaip susikurti mitybos planą, kuris padėtų deginti riebalus

Išanalizuokite viską, ką valgėte ir gėrėte šią savaitę. Jokių išimčių.

dvi savaites prarasti riebalai numesti svorio 50 svarų per 2 mėnesius

Taip pat užsirašinėkite kiekį. Pilna lėkštė mėsainių. Pabaigoje savaitės ateina metas skaičiavimams. Einate į vieną iš daugelių puslapių, kuriuose galite apskaičiuoti, kiek kalorijų ir baltymų suvartojate per dieną. Tai taip pat padės sužinoti, kokį kiekį angliavandenių ir riebalų turėsite suvartoti jau besilaikydami mitybos plano.

dvi savaites prarasti riebalai

Kai viską padarysite, galėsite pereiti prie antrojo žingsnio. Antrasis žingsnis — apskaičiuokite dienos vidurkius Turėdami savaitinius kalorijų ir baltymų kiekius, padalinkite juos iš septynių — taip sužinosite dienos vidurkius. Šie vidurkiai bus naudojami kaip pradiniai taškai.

svoris, kurį prarandate

Taigi, jeigu jūs praeitą savaitę suvartojote 25 tūkst. Turite suprasti, kada ir kaip valgote. Žinodami tai, lengvai sudarysite mitybos planą pagal įprastus valgymo įpročius.

Autorius: Žmonės.

Taigi, pridėkite kalorijų ir baltymų skaičių dvi savaites prarasti riebalai paros laiko tarpui. Turėtų atrodyti taip: Nuo 7 iki 8 ryto - suvartota kalorijų dvi savaites prarasti riebalai 50 gramų baltymų per savaitę tomis valandomis.

  1. Kaip numesti svorio 75
  2. Trys riebalų rūšys: kuriai iš jų ne vieta ant jūsų stalo - DELFI Gyvenimas
  3. kaip prarasti pilvo riebalus po nėštumo namuose - pagalba po nėštumo
  4. Sveikas svorio netekimas per 6 savaites
  5. Norinčiųjų sulieknėti dilema: angliavandeniai ar riebalai? - DELFI Sveikata
  6. Naujųjų metų svorio metimo šūkiai
  7. Geriausios uogos riebalų deginimui

Nuo 8 iki 9 ryto - suvartota  kalorijų ir 20 gramų baltymų per savaitę tomis valandomis. Nuo 9 iki 10 ryto - suvartota  kalorijų ir 50 gramų baltymų per savaitę tomis valandomis. Nuo 10 iki 11 ryto -  kalorijų ir 15 gramų baltymų per savaitę tomis valandomis. Nuo 11 iki pietų - kalorijų ir gramų baltymų per savaitę tomis valandomis.

Apie riebalų apykaitą Įvairūs Žmogaus organizme yra apie 30 milijardų riebalinių ląstelių, kurios, tam tikrose sąlygose, gali sukaupti 67,5 kilogramus riebalų. Vienintelė riebalinės ląstelės paskirtis yra kaupti energiją kalorijas kai organizmui jos nereikia ir atiduoti, kai prireikia.

Šis planas padės pamatyti ir pataisyti jūsų mitybą. Daug geriau prisitaikyti prie savo mitybos įpročių nei bandyti taikytis prie kito žmogaus valgymo plano. Ketvirtasis žingsnis — nustatykite pradžios taškus Kalorijos. Sumažinkite suvartojamų kalorijų per dieną skaičių ais.

Tai jūsų mitybos plano pradžios taškas. Pirmiausia, ką padarysite ryte, užlipkite ant svarstyklių nusišlapinę.

Nuoroda nukopijuota aA Didysis dietologinis ginčas ir toliau netyla: ko geriau atsisakyti — angliavandenių ar riebalų. Vieni specialistai sako, kad atsisakius angliavandenių greičiau krenta svoris. Visų liaupsinama Viduržemio dieta ©  Shutterstock nuotr. Amerikiečių mokslininkų atliktas tyrimas parodė, kad kilogramai greičiau krenta laikantis Atkinso tipo dietos, kuomet suvartojama mažiau angliavandenių.

Pasisverkite kiekvieną savaitės dieną. Nekreipkite yra kasdienius svyravimus. Geriau stebėkite, kaip keičiasi jūsų svoris per šias septynias dienas.

Prenumeruokite naujienlaiškį

Jeigu svoris nekrinta, sumažinkite suvartojamų kalorijų per dieną skaičių dar ais ir sekite svarstyklių rodmenis dar vieną savaitę.

Jei svoris pradėjo kristi, turėtumėte suprasti, jog tai jūsų plano pradžios taškas. Jei ne, mažinkite kalorijų per dieną skaičių dar ais, kol svoris pradės kristi. Reikia nustatyti minimalų baltymų kiekį parai.

Trys riebalų rūšys: kuriai iš jų ne vieta ant jūsų stalo

Tinkamas baltymų kiekis, deginant riebalus, padės maksimaliai dvi savaites prarasti riebalai raumenų masę. Patarimas: Vyrams — suvartokite bent gramų baltymų per dieną Moterims — suvartokite bent gramų baltymų per dieną Visa kita užpildykite normaliu angliavandenių ir riebalų kiekiu.

Tiesiog reikia valgyti sveiką maistą ir nebijoti sveiko riebalų kiekio. Juk norite balansuotos mitybos. Penktasis žingsnis — pridėkite kardio Dabar, kai jau mitybos planas pradėtas, laikas daryti kardio.

Siūloma kartai per savaitę, po minučių. Neskubėkite su kardio ir neapsigyvenkite sporto salėje. Jis pats degina riebalų deginimas po polsku riebalų.

Kol kas per savaitę nedaryk daugiau kartus.

6 daug riebalų turintys produktai, kurie yra sveiki ir naudingi grožiui | Žmonėjto.lt

Jeigu riebalų degimas sustos, pridėkite dar vieną treniruotę ir t. Kokios rūšies kardio turėtumėte daryti? DIIT angl. HIIT — high-intensity interval training  ar pastovaus tempo kardio?

Ryte ar po treniruotės?

Kokiu greičiu turėtum mesti svorį?

Vaikščiojimas, laiptai ar dar kas kito? Tiesa pasakius, nesvarbu. Pasirinkite ką nors ir darykite tada, kada turite daugiausiai jėgų.

Norite plokščio pilvo vasarą? Nesudėtingi pratimai duos stulbinamų rezultatų!

Šeštasis žingsnis — laukite dvi savaites, tada pakoreguokite Nusprendę dėl kardio, palaukite dvi savaites. Tikslas — numesti maždaug kilogramą per savaitę.

dvi savaites prarasti riebalai

Tai gana optimalus skaičius taip treniruojantis ir maitinantis. Greičiau metant dvi savaites prarasti riebalai, rizikuojate prarasti liesą raumenų masę.

dvi savaites prarasti riebalai papildas, kad numestumėte svorio

Rezultatas: gal ir sulieknėsite, bet vis vien būsite silpnas. Jei po dviejų savaičių nenumetėte svorio, sumažinkite suvartojamų kalorijų per dieną skaičių ais ir dvi papildomas savaites stebėkite savo svorį.

Patarė, kaip veiksmingai atsikratyti riebalų nuo juosmens | jto.lt

Jeigu svoris vis dar nekrenta, pakartokite šį procesą. Vos tik svoris pradės kristi, tęskite tiek ilgai, kiek tik galite. Nieko nekeiskite. Tęskite su ta pačia mityba ir kardio, kol viskas pradės stoti. Septintasis žingsnis — kaip neužsistovėti vietoje Jeigu dvi savaites stovite vietoje, turite kažko imtis.

Apie riebalų apykaitą

Siūloma pasirinkti vieną iš šių būdų. Pertrauka nuo dietos — pasiimkite laisvą savaitę. Kalorijų kiekį per dieną padidinkite ais ir nedarykite kardio. Tai bus dvi savaites prarasti riebalai ir protinio poilsio savaitė. Kitą savaitę grįžkite prie mitybos plano ir kardio. Kalorijų sumažinimas — sumažinkite per dieną suvartojamą kalorijų kiekį tų ir dvi savaites stebėkite svorio kitimą.

dvi savaites prarasti riebalai

Papildomas kardio — pridėkite papildomas penkias minutes prie kardio treniruotės. Po dviejų savaičių pasisverkite, turėtų matytis pokyčiai. Kai procesas pradeda stoti, nepanikuokite ir išlikite ramūs. Tęskite viską. Nuolat darykite mažus pakeitimus, kol svorio kritimas grįš prie normalaus tempo.

Išvados Kūno dailinimas — menas.

Nuorodos kopijavimas

Nors ir visa tai padės išlaikyti raumenų masę metant svorį, nieko nėra tobulo. Dažnai kultūristams prireikia metų, kad suprastų, kaip iš tikrųjų metamas svoris. Tikėtina, kad pirmą kartą dvi savaites prarasti riebalai jums nepavyks.

Įsisavinkite viską — galėsite pritaikyti šias žinias bandydami iš naujo.