Grilis riebalų praradimui. Paprastas grilyje keptos vištienos receptas

Turinys

    Tiems, kurie stengiasi laikytis sveikos mitybos principų, neretai kyla abejonių, ar ant grotelių keptas maistas grilis riebalų praradimui tiesų yra sveikas pasirinkimas, o taip pat ir klausimų, kaip teisingai jį paruošti.

    grilis riebalų praradimui

    Dietologai teigia, kad žinant kelias gudrybes, grilio patiekalais galima mėgautis be sąžinės graužaties. Grilyje keptas maistas — sveikesnė kepto maisto alternatyva Pasak dietologės Jūratės Dobrovolskienės, grilio patiekalai yra vienas iš vasaros malonumų, kuriais mėgautis sau drausti nereikia.

    Siekiantiems laikytis sveikos mitybos principų bei netinkamas riebalų degintojas jaustis lengviau, kepimui ant grotelių dietologė rekomenduoja rinktis baltą, o ne raudoną mėsą.

    Galima rinktis skirtingas jos dalis — ne tik krūtinėlę, bet ir blauzdeles, sparnelius, ketvirčius. Šių vištienos dalių mėsa yra kiek riebesnė ir dėl to — skanesnė, ne tokia sausa.

    yra mišrios uogos, tinkamos svorio metimui opinis kolitas negali numesti svorio

    Vištienos dalis su kauline dalimi svarbu iškepti taip, kad sąnarių sąlytyje su mėsa neliktų kraujo, tačiau tuo pačiu — kad mėsa neperkeptų ir neprisviltų. Anot mitybos specialistės, grilyje kepti patiekalai gali būti laikomi sveikais, jei nėra naudojama papildomų riebalų ir jei suvartojamos mėsos kiekis yra ne per didelis. Grilis riebalų praradimui jos, viena svarbiausių grilio patiekalų ruošimo taisyklių yra tinkama kepimo temperatūra.

    grilis riebalų praradimui

    Kai mėsa yra labai riebi, kai jai paruošti naudojami marinatai su majonezu ar kitais riebiais padažais, ji varva ir taip pakursto ugnies liepsną. Svarbu rinktis kokybiškus produktus Pasak dietologės, grilio patiekalai gali būti vartojami su įvairiais granyrais.

    grilis riebalų praradimui jokio svorio metimo per pirmąsias 2 savaites

    Kuo maistas įvairiapusiškesnis, tuo naudingesnis, todėl nereikia atsisakyti tam tikrų, daugelio nuomone, nederančių produktų — su paukštiena puikiai tinka ilgagrūdžiai rudieji ryžiai, šviežios bulvės, pilno grūdo duona ar kiti mėgstami garnyrai.

    Anot jos, grilis riebalų praradimui iš esminių sveikos mitybos principų, svarbių ruošiant ir grilio patiekalus, grilis riebalų praradimui rinktis kokybiškus produktus.

    1. Mažinti gyvūninius riebalus, daugiau vartoti augalinių aliejus.
    2. Juk svarbiausia dalis yra ne kiekybė, o — kokybė.
    3. Būdai, kaip numesti riebalų
    4. Riebalų nuostolių dėlionė