7 minutės ir liekna, kaip nendrė! - 7 Марта - Šviesos keliu

Kaip deginti riebalus apatinėje nugaros dalyje.

kaip deginti riebalus apatinėje nugaros dalyje Howard Goodman svorio netekimas

Patarė, kaip veiksmingai atsikratyti riebalų nuo juosmens Shutterstock Per trumpą laiką iš apvalaus žmogaus negalima padaryti liekno, tačiau per 14 dienų atsikratyti pilvo — tikrai realu. Tereikia laikytis kelių taisyklių.

Pratimai nugaros riebalų deginimui ir raumenų stiprinimui

Daugelis dailiosios lyties atstovių ne iš nuogirdų, o iš savo asmeninės patirties puikiai žino, kaip lengvai ant pilvuko ima augti nereikalingas riebalų sluoksnis, ir kaip sunku jo atsikratyti.

Ką daryti, jeigu iki svarbaus įvykio arba atostogų liko visai nedaug laiko, o pilvukas tiesiog šviečia pro drabužius ir gadina visą vaizdą? Atsikratyti jo galima laikantis dietos ir atliekant specialius pratimus! Didelis pilvas — ne tik riebalai Prieš pradedant kovoti su pūpsančio pilvuko problema, naujas svorio metimas reikėtų išsiaiškinti jos priežastis.

Patarė, kaip veiksmingai atsikratyti riebalų nuo juosmens

Taip, daugeliu atvejų pilvukas atsiranda dėl to, kad valgome per daug ir nespėjame išnaudoti gautos energijos, ir ji atidedama riebalų pavidalu. Kita plačiai paplitusi priežastis — silpni pilvo raumenys jiems tenka per mažas krūvis.

Be viso to, nesveikai maitinantis kaip deginti riebalus apatinėje nugaros dalyje labiau pūsti vidurius, dėl ko pilvas taip pat atrodo didesnis. Kaip pakeisti mitybą?

kaip deginti riebalus apatinėje nugaros dalyje

Mitybos korekcija padeda atsikratyti riebalų sankaupų ir išvalyti žarnyną. Griežtos dietos laikytis tikrai nereikia: tiesiog sudarydami savo dienos meniu turėkite omenyje kelis labai svarbius principus: Būtina atsisakyti alkoholio, šokolado, riebių ir keptų patiekalų, greito maisto ir pusfabrikačių, konditerinių gaminių ir įvairių pagardų.

Tai — paprastieji angliavandeniai, kurie stimuliuoja apetitą ir skatina riebalų kaupimąsi organizme. Pakeiskite įprastą duoną trapučiais ir duoniukais: jie turi nekaloringi ir turi nemažai ląstelienos.

Balsavimas

Pastaroji kaip kempinė sugeria toksinus, nuodijančius mūsų organizmą, valo žarnyną ir neleidžia užkietėti viduriams. Valgykite daugiau šviežių daržovių ir neriebios mėsos. Gaminkite salotas ir garnyrus iš pomidorų, agurkų, burokėlių, morkų, salierų ir paprikų. Bulvių kaip ir saldžių vaisių kiekius reikėtų apriboti.

Mėsos patiekalams geriausia kaip deginti riebalus apatinėje nugaros dalyje vištieną arba kalakutieną — tokia mėsytė turi mažiau kalorijų už kiaulieną, jautieną ir avieną. Ir nepamirškite pašalinti odelės!

Nugaros (juosmens) skelbimai | jto.lt

Atsargiai vartokite produktus, skatinančius pilvo pūtimą. Stenkitės jų valgyti mažiau. Kai kurios daržovės pavyzdžiui, pupos, kopūstai taip pat skatina dujų kaupimąsi žarnyne, todėl net ir žinant, kad jos daugeliu atvejų yra naudingos, persistengti nereikia. Tokiomis pat savybėmis pasižymi ir mieliniai kepiniai — vertėtų atsisakyti jų visiškai bent jau tas dvi savaites.

7 minutės ir liekna, kaip nendrė! - 7 Марта - Šviesos keliu

Valgykite po nedaug ir dažniau. Būti alkaniems nereikia, tačiau vos pajutę lengvą sotumą turėtumėte nustoti valgyti. Maistą reikėtų padalinti maždaug į 5 porcijas ir suvalgyti per dieną. Viena porcija turėtų kaip deginti riebalus apatinėje nugaros dalyje maždaug kumščio dydžio. Valgykite maistą, turintį daug baltymų.

Reikia ne tik atsikratyti pilvo riebalų, bet ir paversi juos raumenimis. Raumenų augimui būtini baltymai, todėl būtinai įtraukite į savo racioną mėsos, kiaušinių, pieno produktų.

Pratimai pilvo raumenims Jeigu norite pilvo atsikratyti per dvi savaites, neužteks tik pakoreguoti mitybą — fizinis krūvis yra būtinas. Pradėkite daryti pratimus pilvo raumenims, tačiau nepersistenkite: staiga smarkiai padidėjęs krūvis padidins raumenų apimtį, ir pilvas kaip deginti riebalus apatinėje nugaros dalyje atrodyti dar didesnis. Pradėkite mankštintis po truputį: pirmąją savaitę darykite trijų pratimų kompleksą kas antrą dieną.

Nuorodos kopijavimas

Kartokite pratimus nuo 15 iki 30 kartų tiesiesiems pilvo raumenims, ir dar tiek pat — įstrižiesiems. Strėnas būtina prispausti prie grindų, o kaklas neturi būti įtemptas. Tai svarbu: jeigu turite stuburo problemų, kai kurie iš šių pratimų jums visiškai netiks, todėl prieš pradedant mankštintis reikėtų pasikonsultuoti su gydytoju.

Štai keli pratimai, padėsiantys sustiprinti pilvo raumenis. Atsigulkite ant nugaros ant kilimėliosulenkite kojas, pėdas pastatykite ant žemės.

Jei esate jaunas ar jauna ir norite sužinoti kaip atrodysite vyresniame amžiuje, pažvelkite į savo artimuosius — tėvą motiną ar senelius, ir tikrai su laiku savo kūno sudėjimu tapsite labai panašūs į vieną iš jų. Visa tai nulemia genetika. Begemoto vaikai gali būti tik begemotukai, bet ne stirniukai. Kad ir kaip benorėtų begemotas numesti savo lašinius ir imti striksėti kaip stirna, jam šito neleis padaryti jo DNR molekulėse užrašyta informacija — begemotas intensyviai kaups riebalus. Dalis iš jų užsispiria ir keliauja sporto salėn kilnoti svarmenų, bėgti nuobodžiai slenkančiu takeliu ar įkyriai tampyti treniruoklio rankenas.

Smakrą spauskite prie krūtinės ir pakelkite galvą. Rankas laikykite išilgai kūno ir kelkite jas. Dešine ranka siekite dešinio kulno, atplėšdami nuo žemės pečius ir kairiąją mentę.

Nenuleisdami galvos grįžkite į pradinę padėtį ir siekite kairiąja ranka kairioj kulno, atplėšdami pečius ir dešinę mentę. Pakartokite pratimą abiems lsv svorio po kartus. Visą kompleksą kartokite 5 kartus. Atsigulkite ant nugaros, sulenkite kojas, pėdas pastatykite ant žemės.

tc chemo svorio netekimas

Sulenkite rankas ir pasidėkite jas po sprandu. Kelkite kairį kelį, tuo pačiu keldami galvą, pečius ir rankas, krūtinę kelkite kelio link. Grįžkite į pradinę padėtį ir pakartokite su kita puse. Pakartokite pratimą abiems pusėms po 5 kartus.

Iš viso reikia 4 tokių kompleksų.