Pagrindiniai svorio metimo principai

Kaip išlaikyti jūsų svorio metimą. Geriausias Būdas Išlaikyti Svorį

Kokie kiti įpročiai yra svarbūs?

Facebook draugaukime

Numesti svorio yra tik pusė kovos - daugeliui žmonių didesnis iššūkis yra išlaikyti svorį per ilgą laiką. Bet ar yra slapta sėkmės formulė?

Kaip numesti svorio? Badavimas 4 diena. Mano rezultatai -4 kg. Numesti svorio su akupunktūra

Mes rinkome įrodymus ir juos virėme, kad gautume paprastus, moksliškai pagrįstus patarimus, kaip išlaikyti lieknesnį, sveikesnį save.

Atliktas tyrimas parodė, kad tik 20 procentų antsvorio turinčių ar nutukusių amerikiečių sėkmingai praranda bent 10 procentų savo kūno svorio ir palaiko kaip išlaikyti jūsų svorio metimą svorį bent metus. Tiesą sakant, net kaip išlaikyti jūsų svorio metimą, kuriems ilgainiui pavyksta išlaikyti svorio metimą, pirmiausia išgyvena keletą nesėkmingų bandymų, rodo kiti tyrimai. Tyrėjai, stebėję daugiau nei žmonių, sėkmingai praradę mažiausiai 30 svarų. Bruce'as Lee, Pasaulinio nutukimo prevencijos centro, esančio Johns Hopkins Bloomberg visuomenės sveikatos kaip išlaikyti jūsų svorio metimą Baltimorėje, direktorius.

  1. Jie rodo, kad lėtai, bet nepertraukiamai metami kilogramai kiekvieną savaitę gali būti naudingesni ilgalaikiam svorio netekimui nei matyti, kad jūsų svoris drastiškai sumažėjo, kad ir vėl pakiltų.
  2. Sėkmingi svorio metimo principai - Lieknėjimo centras
  3. Kavinė Divina svorio netekimas
  4. Patarimai, kurie padės išlaikyti numestą svorį Patarimai, kurie padės išlaikyti numestą svorį Nors skrandžio mažinimo operacijos yra puiki pagalba tuomet, kai norite sumesti svorio, tačiau jo numetus operacija netampa pagalbininku, kuris gali padėti išsaugoti turimas kūno linijas ir nepadeda išvengti kilogramų grįžimo.

Tačiau yra gerų naujienų: Tyrimai atskleidė, kad žmonės, kuriems sekasi išlaikyti svorį, kaip išlaikyti jūsų svorio metimą bendrų įpročių. Grahamas Tomas, psichiatrijos ir žmogaus elgesio docentas, vykdantis Svorio kontrolės ir diabeto tyrimus. Žemiau išsamiai aprašome mankštą kaip išlaikyti jūsų svorio metimą mitybos įpročius, dažniausiai pastebimus žmonėms, kurie sėkmingai numeta svorį, ir mokslą. Sėkmingos svorio metimo strategijos ir keletas spąstų, į kuriuos reikia atkreipti dėmesį.

Kreditas: Karlo Tate'o, infografikos dailininko Kodėl taip sunku nepriaugti svorio? Tiesa ta, kad jei norite atsikratyti svorio, kortelės sukrautos prieš jus: Jūsų smegenys ir kūnas yra tvirtai pritvirtinti, kad atgautumėte numestą svorį. Numetus svorio jūsų medžiagų apykaita sulėtėja, todėl sudeginote mažiau kalorijų, nei būtų galima tikėtis, net ir ilsėdamiesi.

Taip atsitinka todėl, kad jūsų smegenys jaučia, kad jūsų riebalų atsargos yra per mažos, ir siunčia signalus raumenims, kad jie būtų efektyvesni. Tiesą sakant, žmonėms, kurie praranda 10 procentų savo kūno svorio, iš numesti svorio prieš gimimą reikia suvalgyti 20 procentų mažiau kalorijų, kai jie pasiekia savo naują svorį, palyginti su kitais tokio paties svorio žmonėmis, kad galėtų išlaikyti savo svorio netekimą, sakė profesorius Michaelas Rosenbaumas.

Pavyzdžiui, asmeniui, kuris svėrė svarų 90,7 kgo paskui neteko 20 svarų 9 kgtaigi, kad jo svoris dabar buvo svarų 81,6 kgper dieną reikėtų apie — mažiau kalorijų nei asmuo, kuris natūraliai svėrė svarų. Apžvalgos dokumente. Smegenų sritys, kurios gali atsispirti valgymui, taip pat nėra tokios aktyvios, teigė Rosenbaumas. Dalykai, kuriuos norite žinoti numesdami svorį. Kreditas: Karlo Tate'o, infografikos dailininko Fiziologiniai veiksniai, kurie palaiko svorį ir priverčia žmogų per daug vartoti kaloringą maistą, būtų buvę naudingi grįžus žmonėms į medžiotojus, o jiems tekdavo susidurti su bado laikotarpiais.

Tačiau šie pritaikymai yra problemiški išsivysčiusiose šalyse, kur taip lengvai gaunami labai kaloringi maisto produktai.

inžinieriaus svorio metimas

Nepakankamas miegas taip pat gali trukdyti išlaikyti svorio metimą. Atliktas tyrimas nustatė, kad miego neturintys žmonės rodo didesnį aktyvumą smegenų atlygio centre, žiūrėdami į nesveiko maisto nuotraukas, ir labiau domisi šiais maisto produktais nei gerai pailsėję žmonės.

Ir m. Paskelbtame tyrime nustatyta, kad žmonės, praleidę penkias naktis miego laboratorijoje, miegodami tik penkias valandas per naktį, per dvi savaites priaugdavo beveik 2 svarus 0,9 kgnes persivalgydavo. Galiausiai, nors daugelis žmonių ribotam laikui gali atsispirti kaloringiems maisto produktams, dažnai sunku tai išlaikyti ilgą laiką, sakė Tomas.

Geriausias Būdas Išlaikyti Svorį

Taip gali būti todėl, kad kai žmogus numeta svorio, jis patiria atlygį, matydamas numestus svarus, tačiau tiesiog išlaikant svorį šis atlygis išnyksta, teigiama m.

Mušimas šansų Nepaisant šių kliūčių, yra žmonių, kuriems pavyko įveikti šansus ir metų metus išlaikyti svorį. Kad geriau suprastų, kaip šios dietos išlaikė savo svorį, m. Brauno medicinos mokyklos ir Kolorado universiteto tyrėjai įsteigė Nacionalinį svorio kontrolės registrą, kuris seka kaip išlaikyti jūsų svorio metimą, sėkmingai išlaikančių svorio metimą, įpročius. Dabar tai yra didžiausias tokio pobūdžio tyrimas, kuriame dalyvavo daugiau nei 10 žmonių.

Dėl didelės apimties ir ilgos tyrimo trukmės daug ką žinome apie sėkmingą svorio metimą iš šio registro. Norėdami būti įtraukti į tyrimą, suaugusieji turi būti netekę kaip išlaikyti jūsų svorio metimą 30 svarų 13,6 kg ir palaikyti bent metus. Bet vidutinis tyrime dalyvavęs žmogus numetė 66 svarus 30 kg ir laikėsi nuošalyje 5,5 metų.

Dalyviai taip pat privalo pateikti savo svorio netekimo patvirtinimą, pavyzdžiui, medicinos įrašus. Kiekvienais metais dalyviai atsako į klausimus apie jų svorį, mitybą ir fizinį aktyvumą, taip pat apie svorio mažinimo strategijas.

Sėkmingi svorio metimo principai

Iš registro paskelbta daugiau nei dvi dešimtys mokslinių darbų. Žemiau parodyti keli svarbiausi registro duomenys. Bendri bruožai tų, kurie sėkmingai numeta svorį. Kreditas: Karlo Tate'o, infografikos dailininko Kiek mankštos reikia?

svorio netekimas sveikatos atsitraukimas qld kaip paspartinti medžiagų apykaitą ir prarasti riebalus

Bandant mesti svorį, svarbiausias veiksnys yra jūsų dieta, tačiau bandant išlaikyti svorio metimą, svarbiausiu veiksniu tampa mankšta, sakė gydytoja ir svorio metimo tyrinėtoja dr.

Jacinda Nicklas Kolorado universiteto Denverio medicinos mokykla.

Svorio metimas – geriau nuosekliai ir lėčiau nei drastiškai – teigia moksliniai tyrimai!

Tyrimai, apimantys duomenis iš Nacionalinio svorio kontrolės registro, parodė, kad žmonės, kurie kaip išlaikyti jūsų svorio metimą išlaiko svorį, daugiau nei paprastas žmogus; pavyzdžiui, jie per dieną vaikšto nuo 60 iki 75 minučių. Remdamasis šiais duomenimis, Nicklas rekomenduoja 60—70 minučių vidutinio intensyvumo aerobikos pvz.

Jei užsiimi energingesne veikla, pavyzdžiui, bėgiojimu, mankštos rutina nebūtinai turi būti tokia ilga: pakanka maždaug nuo 35 iki 45 minučių per dieną, sakė ji. Kadangi toks aktyvumo lygis gali atrodyti bauginantis, Nicklas rekomenduoja žmonėms pradėti didinti savo fizinį aktyvumą svorio metimo metu, kad, pasiekę palaikymo etapą, jie būtų pasirengę aukštam aktyvumo lygiui, reikalingam palaikyti.

Bet Tomas rekomenduoja mažiausiai minučių per savaitę arba maždaug 40 minučių per dieną, penkias dienas per savaitęnorint išlaikyti svorio metimą. Didesnis fizinio aktyvumo lygis taip pat reiškia, kad neprivalote laikytis tokios griežtos kaip išlaikyti jūsų svorio metimą, kaip bandėte numesti svarus. Bet tai nereiškia, kad galite valgyti ką tik norite - vis tiek turite būti atsargūs laikydamiesi dietos, kad nesuvartotumėte daugiau kalorijų nei sudegintumėte. Apskritai, registro žmonės linkę vartoti mažai kalorijų ir neriebaus maisto.

Vidutiniškai jie suvalgo apie 1 kalorijų per dieną, o 29 procentai jų kalorijų gaunama iš riebalų. Registro vyrai per dieną suvalgo apie kalorijų daugiau nei moterys vidutiniškai.

Pagrindiniai svorio metimo principai

Pavyzdžiui: Maždaug 60 procentų valgo neriebų pieną, palyginti su 49 procentais žmonių, kaip išlaikyti jūsų svorio metimą visada buvo normalaus svorio. Registro dalyviai suvartoja tris kartus daugiau porcijų dirbtinai saldintų gaiviųjų gėrimų, tokių kaip dietinė soda, palyginti su žmonėmis, kurie visada buvo normalaus svorio. Apie 55 procentų teigė, kad valgė mažai kalorijų turinčius padažus ir padažus, palyginti su 44 procentais žmonių, kurie visada buvo normalaus svorio.

Be to, Nacionalinio svorio kontrolės registro dalyvių racionas yra mažesnis - jie sugalvoja jiems tinkančią sveiką mitybą ir daug nuo jos nesileidžia. Be to, kai žmonės valgo tuos pačius maisto produktus daugiau ir daugiau, jis kaip išlaikyti jūsų svorio metimą mažiau susijaudinęs ir todėl valgo mažiau jų. Daugiau nei trys ketvirtadaliai registracijos dalyvių taip pat sako, kad jie valgo pusryčius kiekvieną dieną. Tai rodo tyrimai, rodantys, kad žmonės, kurie praleidžia pusryčius, sveria daugiau nei žmonės, valgantys sveiką rytinį maistą, teigia Nacionalinis sveikatos institutas.

Gali būti, kad valgymą praleidžiantys žmonės vėliau jaučiasi alkani ir dėl to jie persivalgo. Be pusryčių, registracijos dalyviai valgo ir kitus įprastus valgius - vidutiniškai dalyviai valgo apie penkis kartus per dieną.

kaip išlaikyti jūsų svorio metimą

Be to, jie išeina valgyti rečiau nei įprasti amerikiečiai. Tyrimų duomenimis, registrų dalyviai vidutiniškai valgo mažiau nei vieną greito maisto patiekalą per savaitę, palyginti su tipišku amerikiečiu nuo dviejų iki trijų greito maisto patiekalų per savaitę. Viduržemio jūros dieta apima vaisius, daržoves, grūdus, žuvį, kiaušinius ir pieną kaip išlaikyti jūsų svorio metimą ir alyvuogių aliejų.

Kreditas: Gts Shutterstock Kaip išlaikyti jūsų svorio metimą ekspertų pabrėžia, kad sėkminga numesti svorio pbj yra tokia, kurią galima išlaikyti ilgą laiką. Tai reiškia, kad neturėtumėte visiškai atsisakyti mėgstamo maisto ar badauti visą dieną. Mėgsti maistą galite valgyti saikingai, tačiau tai turėtų būti subalansuota su vaisiais, daržovėmis, neskaldytais grūdais, liesesne mėsa, neriebiais pieno produktais ir vandeniu.

Stanfordo universiteto medicinos mokyklos vyresnioji mokslo darbuotoja Michaela Kiernan rekomenduoja pabandyti rasti keletą sveikų, mažai kalorijų turinčių maisto produktų, kurie, jūsų manymu, yra tokie pat geri, kaip ir aukšto kaloringumo maisto produktai, kuriuos valgydavote. Kai mėgstate mėgstamus, kaloringus maisto produktus, turėtumėte juos valgyti protingai - ragaukite ir mėgaukitės jais, sakė Kiernanas.

geras svorio metimo gėrimas

Sąmoningas valgymas gali padėti jaustis pasitenkinusiam, nevartojant per daug. Kitas svarbus įprotis palaikyti svorio metimą yra savikontrolė, tai reiškia, kad reikia atidžiai stebėti savo svorį ir valgymo įpročius. Tyrimais nustatyta, kad žmonės, esantys Nacionaliniame svorio kontrolės registre, sveria save bent kartą per savaitę, o daugiau nei pusė jų seka savo dienos normą.

Stebėti svorį yra svarbu, kad žmonės iškart žinotų, kada svarai pradeda šliaužioti. Kai kurie ankstyvieji tyrimai rodo, kad technologijos, pavyzdžiui, išmaniųjų telefonų programos, gali padėti atlikti savikontrolę ar netgi pagerinti savikontrolę, palyginti su tradiciniais popieriniais dienoraščiais.

ar tren degina riebalus

Pavyzdžiui, nedideliame m. Tyrime nustatyta, kad žmonės savo dietą stebėjo nuosekliau naudodami programą, o ne rašiklį ir popierių. Taip gali būti todėl, kad programos palengvina stebėjimą ir gali būti patrauklesnės, teigė Tomas. Tada galite sugalvoti 5 svarų intervalą viršutinei ir apatinei dabartinio svorio riboms. Kai jūsų svoris priartės prie viršutinės diapazono ribos, galite atlikti nedidelius pakeitimus, kad išlaikytumėte dabartinį savo svorį, pavyzdžiui, valgyti 20 procentų mažiau valgydami keletą dienų ar pasivaikščioti papildomai, - sakė Kiernanas.

  • Pagrindiniai svorio metimo principai 4.
  • Riebalų pilvo praradimas
  • Skierg riebalų nuostoliai
  • Kaip numesti riebalus per 7 savaites

Susipažinę su šiomis strategijomis, galėsite jomis naudotis, kad išlaikytumėte svorį po svorio. Atliktame tyrime Kiernanas nustatė, kad moterys, kaip išlaikyti jūsų svorio metimą šias svorio išlaikymo strategijas, prieš pradėdamos svorio metimo programą, vėliau sugebėjo atsisakyti svarų.

Praėjus metams po to, kai baigėsi svorio metimo programa, moterys, ghrp 6 riebalų nuostoliams techninės priežiūros įgūdžių, iš pradžių priaugo tik 3 svarus 1,3 kgo moterys, kurios prarado svorį, pirmiausia priaugo 7 kilogramus 3,2 kg. Kiernanas taip pat rekomenduoja numatyti gyvenimo sutrikimus, pavyzdžiui, atostogas, ir iš anksto atlikti nedidelius pataisymus.

Atliktame Nacionalinio svorio kontrolės registro narių tyrime nustatyta, kad 62 procentai teigė, kad per savaitę žiūrėjo 10 ar mažiau valandų televizijos.

Tyrimo metu tipiškas amerikietis vidutiniškai 28 valandas per savaitę praleido žiūrėdamas televizorių. Palaikymas iš šeimos ar draugų taip pat gali padėti žmonėms išlikti teisingu keliu norint išlaikyti savo kaip išlaikyti jūsų svorio metimą.

kaip išlaikyti jūsų svorio metimą

Atliktas tyrimas, kuriame dalyvavo žmonės, dalyvavę svorio metimo programoje, nustatė, kad 66 proc. Žmonių, kurie vedė draugus į programos sesijas, išlaikė visišką svorio metimą praėjus šešiems mėnesiams po programos pabaigos, palyginti su 24 proc. Tačiau kai kurios paramos rūšys gali būti geresnės nei kitos. Graikijos tyrėjai nagrinėjo palaikymo skirtumus tarp žmonių, kurie sugebėjo išlaikyti savo svorio metimą ilgiau nei metus, ir žmonių, kurie priaugo svorio.