IMPULS blogas

Kaip keičiasi jūsų kūnas dėl svorio, D. Trockis: dietos – blogis, kūnas pats žino, kada sustorėti arba sulieknėti

Klausimas: Sveiki. Kai kurie mokslininkai teigia, jog porcijos turi būti žmogaus kumščio dydžio ir pan. Vien asmeninio alkio pojūčiu, manau, nevertėtų vadovautis, nes kartais alkį maišome su troškuliu, kartais užklumpa emocinis valgymais, kartais tiesiog būname questran svorio metimas nevalgę ir suvalgome per daug.

Kaip yra iš tikrųjų — koks porcijos dydis yra sveikiausias? Ieva Atsakymas: Dėkojame už klausimą. Suprantu, kad gali kilti abejonių, kiek valgyti, labai dažnai gaunu tokius klausimus. Be abejo, yra formulės, pagal kurias apskaičiuojama, kiek reikia valgyti. Jos remiasi amžiumi, lytimi, ūgiu, svoriu, fiziniu aktyvumu ir pan. Taip sudaromi maitinimosi planai.

Kaip keičiasi jūsų kūnas dėl svorio dydis labai individualus kiekvienam žmogui. Iš tiesų yra atvejų, kada alkio ir sotumo pojūčiai yra labai sutrikę ir reikia laiko ir normalaus valgymo, kad jie atsireguliuotų, o kadangi tokie žmonės dėl įvairių priežasčių būna praradę gebėjimą normaliai valgyti, jiems reikia nurodyti porcijas.

Tačiau sveikam, ne per mažo svorio mažas svoris keičia apetitą  žmogui būtent geriau remtis alkio ir sotumo pojūčiu. Kūno poreikiai keičiasi, kaip ir kvėpuojant, mes ne visada įkvepiame vienodai: kai judame, kvėpuojame giliau ir dažniau, ramybės būsenoje — rečiau ir ne taip giliai.

Spausdinimo versija Pasidalink Reklama Iki švenčių liko labai mažai laiko, o jūs norite nustebinti savo draugus bei artimuosius nepriekaištinga išvaizda ir elegantiška apranga. Bet kaip tai įgyvendinti? Užuot atsipalaidavę lengvose treniruotėse, tokiose kaip joga ar pilatesas, turėtumėte teikti pirmenybę aktyvesniems užsiėmimas, pavyzdžiui, aerobikai, kūno rengybos treniruotėms ar pratimams su treniruokliais.

Kūnas apie savo poreikius pasako per kūno pojūčius. Vienas dažnų mitų — kad alkis painiojamas su troškuliu. Alkis ir troškulys labai skirtingi pojūčiai, jaučiami skirtingose kūno vietose ir juos lengva atskirti. Bet dėl šio mito labai dažnai pas mane ateina žmonės, kurie įsivaizduoja, kad turėtų jausti troškulį, o ne alkį ir geria daug vandens būdami alkani.

Emocinis alkis yra problema, kuri gali trukdyti klausytis savo alkio ir sotumo pojūčių, bet šitoj vietoj lieknėjimo trikotažas yra svarbu ne tik išmokti juos atskirti, bet ir žinoti, ką daryti, kai ateina emocinis alkis.

Pagarbiai Aušra Jauniškytė-Ingelevičienė Klausimas: Sveiki, pagal visas rekomendacijas būtina per dieną išgerti bent 1,5 l vandens. Dietologė rekomenduoja gerti vandenį, nesaldintą arbatą. Noriu Jūsų pasiteirauti, koks poveikis, jei vietoje paprasto vandens gerčiau šį mineralinį vandenį vandens išgerti tiek neprisiverčiu, o štai Borjomi — labai skanus ir dažnai norimas.

Ar visgi geriau atsisakyti ir pratintis prie paprasto negazuoto vandens. Į šį kiekį įeina arbata, kava jei gaunama iki mg kofeino per dieną, tai toks kiekis nešalina skysčių. Jei skrandis ir žarnynas sveikas, gazuotas vanduo nedaro žalos, nes anglies dvideginis, esantis burbuliukuose, nėra svetima medžiaga mūsų organizmui. Tačiau sergančiai virškinimo sistemai burbuliukai nėra gerai, nes jie dirgina kaip keičiasi jūsų kūnas dėl svorio. Mineralinio vandens užtenka išgerti stiklines per dieną, sportuojant — iki ml, taigi 1,5 l būtų daugoka.

Kita kaip keičiasi jūsų kūnas dėl svorio, niekas negali pasakyti, kas gali atsitikti blogo, jei gersite 1,5 l mineralinio per dieną, nes nėra atlikta tokių tyrimų. Nepamirškite ir paprastų arbatų — žalios, juodos, su citrina ar be jos — tai puikus antioksidantų šaltinis.

Tyrimai rodo, kad žalia arbata sumažina saulės spindulių neigiamą poveikį odai. Tikiuosi, atsakymas buvo naudingas. Jauniškytė-Ingelevičienė Klausimas: Sveiki, man reikėtų patarimo dėl dietos ir svorio metimo.

Esu 25 m vyras. Mano ūgissvoris 96 kg, pilvo apimtis cm. Beveik savaitę laikausi dietos, stengiuosi maždaug suvalgyti apie kcal. Valgau ryžius, grikius ir sriubą, obuolius ir daržoves.

Po pietų einu pasportuoti valandėleitai — krepšinio žaidimas lauko sąlygomis. Per 6 dienas numečiau 4 kg, bet pilvo apimtis nemažėja, ir vistiek lieka išikišęs. Mano tikslas numesti 10 kg svorio metimas pradedančioms moterims mėnesįbet, svarbiausiakad sumažėtų pilvas. Ką daryti, kad pilvas pradėtų sparčiau mažėti? Ar mano dieta, taikant maždaug kcal suvartoti, nėra kenksminga? Jaustis jaučiuos kaip niekada gerai, energijos turiu tikrai daugiau negu prieš tai.

Atsakymas: Sveiki, Karoli. Dėkojame, kad domitės Intuityviu valgymu. Pasekmės greičiausiai bus kaip ir nuo visų dietų: numesite svorio, bet jis sugrįš ir gali tapti dar didesniu, nei buvo. Sugrįžus svoriui, pilvo apimtis padidės — nes padaugės pilvinių riebalų. Tyrimai rodo, kad dieta sukelia stresinių hormonų kiekio padidėjimą kraujyje, stresiniai hormonai didina svorį ir pilvinių riebalų kiekį.

Be kitų dalykų, kaip pakenkia dietos plačiau apie tai galite paskaityti Intuityvaus valgymo tinklalapyje www. Kadangi šiuo metu turite daug energijos, tai mano perspėjimai gali jūsų nepaliesti ar nesinorės jų klausytis. Arba pagalvosite, kad pasiekęs rezultatą, galėsite atsilaikyti prieš nemalonumus. Deja, apgauti fiziologijos nepavyksta.

fenugreek padės numesti svorio kaip numesti riebalų perteklių

Išvengti pasekmių jau taip pat nebepavyks — apetitą reguliuojantys hormonai jau išsiderinę, be to, netekote raumenų masės, sulėtėjo medžiagų apykaita. Po kiek laiko kūnas išseks, energijos sumažės vieniems tas įvyksta anksčiau, kitiems vėliaupajausite dirglumą, nuotaikų svyravimus, pyktį, irzlumą.

Prenumeruokite naujienlaiškį

Kai pradėsite jausti dietos pasekmes ir ieškosite išeities, tada ir būtų laikas neatidėliojant kreiptis į Intuityvų valgymą. Dar geriau — nustoti laikytis dietos dabar. Pagarbiai Aušra Jauniškytė-Ingelevičienė, gydytoja dietologė. Klausimas: Sveiki, norėčiau susitvarkyti mitybą ir numesti kelis papildomus kilogramus. Per dienas valgau nedaug, tačiau vis ką nors užkandžiauju, tai turbūt dėl to nepavyksta to padaryti.

Galvoju apie valgymą 5 kartus dienoje, ar jis veiksmingas? Ar reikia valgyti kasdien tuo pat laiku, kaip keičiasi jūsų kūnas dėl svorio 9,12,? Išleidusi vaiką į darželį, aš kartais dar prigulu su mažuoju, kartais ne.

Ar tikslinga vienais rytais pusryęiauti 9, kitais 11 val, o toliau-kas 3 valandas. Ar geriau ilgiau pamiegojus laikyti kad 9 valandos valgymas praleistas ir valgyti 12?

Neringa Atsakymas: Neringa, būtent dėl to, kad pagal valandas skaičiuoti, kada valgyti yra labai nefiziologiška, Intuityvus valgymas ir remiasi tuo, kad valgyti atsižvelgiant į fiziologinį alkį, o ne į valandas ir kiek praėjo laiko. Valgymas 5 ar kažkiek kitokį kiekį kartų nebūtinai bus tinkamas Jums. Beje, dažnas užkandžiavimas labai išderina apetitą, ypač kai tik užkandama, nepavalgoma iki komfortiško sotumo. Pagal Jūsų laišką kaip keičiasi jūsų kūnas dėl svorio, kad esate labai sutrikusi, kaip valgyti, ir iškart pereiti prie Intuityvaus valgymo jums greičiausiai bus kaip keičiasi jūsų kūnas dėl svorio, nes klausytis savo poreikių trukdo įsitikinimai.

Tačiau tas įmanoma, per tam tikrą laiką net ir taip išsiderinus apetitui, jį sureguliuoti ir išmokti suprasti alkio ir sotumo pojūčius, čia gali prireikti specialisto pagalbos.

kaip keičiasi jūsų kūnas dėl svorio

Todėl pradėkite nuo to, kad būtų pagrindiniai valgymai per dieną, kuomet Jūs pavalgytumėte iki normalaus komfortiško sotumo, neribodama maisto.

Pagarbiai Aušra Jauniškytė-Ingelevičienė Dažnai jaučiu tankesnį širdies plakimą. Kokių produktų reikėtų pagausinti savo racione, o kokių vengti, esant tokiai problemai? Sandra Atsakymas: Sandra, širdies plakimas labai mažai priklauso nuo maisto produktų.

Tokius simptomus gali sukelti tik produktai, turintys daug kofeino: kava, coca-cola, energetiniai gėrimai. Papildai lieknėjimui dažnai turi medžiagų, kurios sukelia stiprų širdies plakimą, todėl, jei juos vartojate, geriau nustoti. Širdies plakimas gali turėti labai daug priežasčių, maistas labai kaip keičiasi jūsų kūnas dėl svorio būna viena jų na, nebent gausiai geriate kavos ar energetinių gėrimų todėl siūlyčiau pasikonsultuoti su šeimos gydytoju. Pagarbiai, gyd. Jauniškytė-Ingelevičienė Laba diena, Mečiau mintis apie savęs ribojimą ir pradėjau valgyti intuityviai.

Nuorodos kopijavimas

Bet perdaug atsipalaidavau ir per pusantros savaitės priaugau apie tris kilogramus nors veidas   nesuapvalėjo ir į tuos pačius džinsus telpu. Bet pradėjau jausti nerimą. Svarstau, vėl pradėti skaičiuoti kalorijas, siekiant numesti priaugtą svorį. Ką patartumėt? Karolina Atsakymas: Karolina, dėkojame, kad domitės intuityviu valgymu. Sveikinu, kad metėte mintis apie savęs ribojimą! Iš tiesų, nustojus riboti, kurį laiką valgymas gali kaip keičiasi jūsų kūnas dėl svorio chaotiškas, dar sunku susivokti kaip keičiasi jūsų kūnas dėl svorio savo noruose, tiek kūno pojūčiuose.

Tai prieš tai buvusio ribojimo pasekmė. Maisto ribojimas sulėtina medžiagų apykaitą, iškraipo alkio ir sotumo pojūčius, todėl svoris gali padidėti. Tai nėra dėl intuityvaus valgymo, taip atsitinka dėl pries tai buvusio ribojimo.

Natūralu, kad jus tai išgąsdino ir norisi skaičiuoti kalorijas. Bet būtų labai gerai, jei šįkart prie to negrįžtumėte. Greičiausiai kalorijų skaičiavimas yra jūsų įprastas būdas kovoti su nesaugumu, sustiprėjusiu nerimu, galbųt ne tik dėl svorio, bet ir kitų gyvenimo įvykių.

Intuityviai maitinantis svoris taps jūsų natūraliu nežinau, koks jis dabar yra. Skaičiuojant kalorijas vėl kaip keičiasi jūsų kūnas dėl svorio save su visomis iš to išplaukiančiomis pasekmėmis. Jei bus sunku susitvarkyti su nerimu ir sustiprėjusiu dietiniu mąstymu, užsirašykite į konsultaciją. Jauniškytė-Ingelevičienė Laba diena,esu maitinanti mama, kokį maistą rekomenduotumėte ,kad kaip keičiasi jūsų kūnas dėl svorio savo buvusį svorį. Anksčiau svėriau 65 dabar Sūneliui jau 8 mėn.

Daiva Atsakymas: Daiva, svarbiausia nesigriebti dietų ir ribojimo, nes jų žala yra didžiulė, o svoris sumažėja tik trumpam laikui.

svorio metimo sutikimo formos

Tiek moksliniai tyrimai, tiek mano ilgalaikė praktika su klientais rodo, kad intuityvus valgymas yra geriausias būdas būti santaikoje su savimi, maistu, savo kūnu ir susigrąžinti savo natūralų svorį. Intuityvus valgymas remiasi tokiais pagrindiniais principais: valgant vadovautis savo alkio ir sotumo pojūčiais, atskirti fiziologinį alkį nuo emocinio ir besąlygiškai leisti sau valgyti viską. Jei jaučiate, kad sunku susigaudyti savo alkio ir sotumo pojūčiuose, ar jums būdingas emocinis valgymas  — kreipkitės.

Jauniškytė Sveiki, norėjau paklausti, ar intuityvaus valgymo grupės renkamos kaip keičiasi jūsų kūnas dėl svorio Vilniuje? Ar nėra tokių susitikimų Kaune? Viktorija Atsakymas: Kaip keičiasi jūsų kūnas dėl svorio, dėkojame už klausimą. Intuityvaus valgymo užsiėmimai vyksta tik Vilniuje, kituose miestuose jų nevyksta.

IMPULS blogas

Jauniškytė Savo figūra nesiskundžiu, bet norėčiau numesti šiek tiek masės nuo pilvo, kaip galėčiau tai padaryti efektyviai ir kad pilvas negrįžtų? Agnė Atsakymas: Agne, riebalų išsidėstymas kūne priklauso nuo genetikos, nėra būdo sumažinti riebalų kiekio tik vienoje tam tikroje kūno vietoje. Pagarbiai, A. Jauniškytė, gydytoja dietologė Laba diena, pastoviai dirbu naktimis, esu užsienyje. Kaip man maitintis? Kai tik pradėjau dirbti naktimis, iškart priaugau 10 kg.

Lina Atsakymas: Lina, svoris greičiausiai padidėjo ne dėl netinkamos kaip keičiasi jūsų kūnas dėl svorio, o dėl sutrikusio miego. Miego sutrikimai, miego stoka labai paveikia svorį, nes keičiasi apetitą reguliuojantys hormonai, padaugėja grelino alkio hormonosumažėja leptino sotumo hormono. Būtent miego problemą ir reikia spręsti, mitybos keitimas mažai turės įtakos. Jauniškytė Sveiki, pirmą kartą atradau jūsų svetainę.

Norėčiau paklausti,  kada dar planuojate rinkti naują geriausias moterų svorio metimas