Storėti ar lieknėti žindant – ko norėtumėte?

Kaip maitinanti motina gali numesti svorio

Sveika gyvensena Kova su kilogramais po gimdymo: misija įmanoma! Nereikalingi kilogramai po gimdymo — daugelį dailiosios lyties atstovių kamuojanti problema. Kaip numesti svorio nekenkiant sveikatai? Ką reikia žinoti apie maitinančių mamyčių mitybos ir svorio metimo ypatumus?

Apie visa tai ir dar daugiau — netrukus. Jeigu neseniai susilaukėte vaikučio, pirmiausia, ką reikėtų padaryti — nustoti jaudintis ir kompleksuoti dėl sukauptų nereikalingų kilogramų ir pūpsančio pilvuko. Supraskite: kaip maitinanti motina gali numesti svorio ar vėliau viskas sugrįš į senas vėžes, bet tikrai ne per dieną ir ne per dvi — tam reikės daug daugiau laiko.

Maži žingsneliai veda į didelę pergalę, todėl tenka pasisaugoti kaip maitinanti motina gali numesti svorio kurių dalykų, ir negraužti savęs dėl nesėkmių. Kiek svorio priaugama nėštumo metu ir kaip jis krinta?

Kaip po gimdymo susigrąžinti figūrą?

Vidutiniškai nėštumo metu būsimoji mamytė priauga apie 12—20 kg. Pastebėtina, kad kuo moteris stambesnė, tuo svorio priaugama daugiau. Nėštumo metu organizme kunkuliuoja hormonai, o jie ir yra viena iš svarbiausių svorio augimo priežasčių. Po dvejų metų nuo gimdymo hormonai normalizuojasi.

kaip maitinanti motina gali numesti svorio sveiki gėrimai, kurie padės numesti svorio

Jeigu moteris neturi medžiagų apykaitos sutrikimų, ji greitai tampa tokia, kaip anksčiau. Kitais gi atvejais kilogramų prisideda dar daugiau.

Po gimdymo apie pusmetį mamytės svoris mažėja palengva: pirmuosius tris mėnesius jis krinta greičiau, o tarp trečio ir šešto mėnesio — lėčiau. Šiuo periodu svoris sparčiau mažėja toms, kurios maitina krūtimi. Po vaiko gimimo vidutiniškai nutirpsta maždaug 6 kg, sukaupti nėštumo pabaigoje. Likusieji paprastai nyksta palaipsniui.

Maitinant krūtimi galima atsikratyti dar apie 7 kg. Kada verta pradėti kovą kaip maitinanti motina gali numesti svorio nereikalingais kilogramais?

Vienareikšmio atsakymo nėra, nors linkstama manyti, kad griežčiau kontroliuoti savo svorį reikėtų pradėti tik atsiradus mėnesinėms — bus mažesnė tikimybė, kaip maitinanti motina gali numesti svorio dings pienas ar jūsų organizmui pritrūks kokių nors medžiagų. Vaikui jūs nepakenksite net ir badaudama pieno sudėtis išlieka ta patio štai jūsų sveikata gali ir nukentėti.

Patinka jums jos ar ne, tačiau nuo fiziologijos nepabėgsite. Atrodytų, po gimdymo pilvas turėtų išnykti pats savaime, bet ne Esmė ta, kad visą šį periodą jis augo lėtai ir tolygiai, todėl ir atsikratyti jo greitai nepavyks.

Kova su kilogramais po gimdymo: misija įmanoma!

Neverta tikėti pasakomis, kad draugė išėjo iš gimdymo namų turėdama plokščią ir gražų pilvą. Tai greičiau tik pavieniai atvejai, ir jie tik patvirtina taisyklę. Kaip pakoreguoti mitybą, jeigu norite numesti svorio? Mityba turi būti visavertė — ir nesvarbu, ar dar tik xiaxue svorio netekimas, ar jau maitinate krūtimi. Pastebėtina, kad su apetitu kovoti bus sudėtingiau, jeigu pervargsite, todėl kiek įmanoma daugiau ilsėkitės, miegokite, eikite pasivaikščioti, reguliariai sverkitės.

Venkite streso ir drastiškų dietų, niekur neskubėkite. Antsvorio geriausia atsikratyti nustojus žindyti.

4 svorio metimo strategijos pulsuojantis spengimas ausyse ir svorio kritimas

Na, o jeigu manote, kad dietos laikymasis neišvengiamas, štai ką reikėtų žinoti: Prieš ką nors įsidėdamos į burną, gerai pagalvokite, ką valgote. Nekimškite visko, kas papuola po ranka ypač — saldumynų.

Pirmenybę teikite liesesniems produktams riebios ir liesos varškės kaloringumas skiriasi net 6 kartus. Miltinius gaminius valgykite labai saikingai.

Kūno/plaukų priežiūros priemonės (pavasario-vasaros sezonas, 2013)

Nereikia visiškai atsisakyti ir saldumynų — tiesiog valgykite jų po nedaug. Iš tiesų juk geriau suvalgyti kelis saldainius, negu visą dieną kankintis ir vakarop neištvėrus iš karto sukirsti pusę torto. Atminkite, kad maisto produktai laktacijos nepagerina, taigi geriant daug riebaus pieno, valgant riešutų ar chalvos, padaugės ne pieno, o nereikalingų kilogramų. Maistą stenkitės gaminti namuose. Pirmenybę teikite troškintiems ir virtiems, o ne keptiems patiekalams.

61 būdas numesti svorio

Niekada nebadaukite. Jeigu vieną dieną gersite tik vandenį, kitą dieną net lengvi užkandžiai sugrąžins visą buvusį svorį. Valgykite geriau, užkandžiaukite dažniau.

  • Ar mesti svorį, jei maitini?
  • Kiek svorio galite numesti per savaitę
  • Po gimdymo Kaip po gimdymo susigrąžinti figūrą?
  • Norint numesti svorio po gimdymo badauti nereikia | jto.lt
  • Kova su kilogramais po gimdymo: misija įmanoma! | jto.lt

Pasistenkite išvengti ilgų pertraukų tarp valgių, ypač jeigu maitinate atžalą krūtimi. Sveikas maistas ir užkandžiai padės jaustis energingoms, darbingoms. Be to, jei nieko neužkrimtusios kankinsitės valandas, atėjus valgio metui jums bus sunkiau išsirinkti sveikus produktus.

Prenumeruok

Atsisakykite menkaverčių maisto produktų. Išsiverskite be pusgaminių, nes jie dažniausiai būna labai kaloringi ir riebūs. Stenkitės vengti riebaus maisto — margarino, padažų, užpilų, riebios mėsos, sauso ir greitai paruošiamo maisto, pyragaičių, jts stiprumo riebalų nuostoliai. Valgykite iš mažų lėkščių.

Metant svorį kontroliuoti porcijų dydį itin svarbu. Valgydamos iš mažesnių lėkščių lengviau atsispirsite pagundai suvalgyti pernelyg daug. Būtinai vartokite daugiau daržovių.

  • Storėti ar lieknėti žindant – ko norėtumėte? | MAMA ir vaikas
  • Kaip po gimdymo susigrąžinti figūrą? | jto.lt
  • Visa naudinga info žindyvėms metančioms svorį - Kūdikių žindymas - Forumas
  • Ar mesti svorį, jei maitini? - Mamos Žurnalas
  • 89 svarų svorio metimas
  • Storėti ar lieknėti žindant — ko norėtumėte?
  • Ji pastebi, jog dauguma moterų kreipiasi pagalbos į specialistą tik po antro ar trečio vaikelio gimimo, tačiau, pasak jos, reikia suprasti — kuo vėliau pradedame gydomąsias mankštas, tuo daugiau pastangų reiks įdėti, norint sulaukti rezultato.
  • Mažas glikemijos riebalų nuostolis

Daržovės, lyginant su kitais maisto produktais, turi bene mažiausiai kalorijų. Be to, jose esančios maistinės skaidulos ilgam suteikia sotumo ir pilnumo jausmą, taigi apriboti suvartojamas kalorijas tampa lengviau.