Ką turėtumėte valgyti, jei Jums 40-50 metų?

Kaip numesti riebalus sulaukus 50 metų, Nuorodos kopijavimas

Apie nereikalingus kilogramus — ne tik moterims Siųsti draugui: Skaitykite forume: Dalintis: Pirmiausia — ar yra kokių nors skirtumų tarp vyrų ir moterų antsvorio, gal vyrams jis mažiau pavojingas, o gal atvirkščiai? Tiek moterims, tiek vyrams pavojingiausias pilvinio tipo nutukimas. O kuo pilvinio tipo pavojingesnis?

Tuo tarpu gerą savijautą užtikrins pakankamas šių medžiagų kiekis: Fitoestrogenai. Menopauzės metu moteriškų hormonų estrogenų lygis kraujyje smarkiai krenta.

kaip numesti riebalus sulaukus 50 metų

Dažniausios to pasekmės — depresija, kaip numesti riebalus sulaukus 50 metų didėjimas bei miego sutrikimai. Sušvelninti sudėtingu laikotarpiu užklupusius simptomus gali fitoestrogenai.

kaip pašalinti riebalus iš žmogaus kūno moteriškos liekninančios kelnės

Šios augaluose esančios medžiagos ne veltui vadinamos jaunystės šaltiniu, kadangi padeda organizme atkurti hormonų pusiausvyrą bei gerina širdies darbą. Fitoestrogenų šaltiniai: soja, lęšiai, ankštinės daržovės, saulėgražų sėklos, linų sėmenysšermukšniai, grybai. Antioksidantų brandaus amžiaus moterims reikia dar daugiau, kadangi jie užtikrina gerą savijautą ir klastingų ligų profilaktiką.

kaip numesti riebalus sulaukus 50 metų lieknėjimo hifi

Pagrindiniai antioksidantų šaltiniai — vitaminas C rekomenduojama paros norma — iki mg ir vitaminas A iki mg per dieną. Be to, laisvųjų radikalų žalą neutralizuojantys antioksidantai yra pagrindinis ginklas kovoje su onkologiniais susirgimais bei priešlaikiniu senėjimu.

Mūsų draugai

Antioksidantų šaltiniai: citrusiniai vaisai, tamsiai žalios daržovės brokoliai, špinataipomidorai, moliūgai, morkos, mėlynės, pilno grūdo produktai. Omega-3 riebalų rūgštys. Įkopus į penktą dešimtį, širdies ir kraujagyslių ligų rizika išauga net kelis kartus. Todėl į racioną verta įtraukti omega-3 riebalų rūgščių.

riebalų nuostoliai be kofeino

Jos mažina uždegimą, cholesterolio lygį bei užkerta kelią kraujo krešulių, kurie gali lemti insultą arba miokardo infarktą, susidarymui. Rekomenduojama omega-3 riebalų rūgščių paros norma — nuo 1 iki 2,5 g.

Omega-3 riebalų rūgščių šaltiniai: konservuotos sardinės, raudona žuvis, linų sėmenų aliejus, graikiniai riešutai, ispaninis šalavijaskrevetės, austrės. Ideali vakarienė metų moterims: Prancūziškos lęšių salotos 4 puodeliai konservuotų rudųjų lęšių, ¼ puodelio smulkintų graikinių riešutų, 4 smulkiai supjaustyti svogūno laiškai, 3 valgomieji šaukštai balzamiko acto, 2 valgomieji šaukštai susmulkintų šviežių petražolių, 1 valgomasis šaukštas alyvuogių aliejaus, ¾ arbatinio šaukštelio druskos, ½ arbatinio šaukštelio džiovintų čiobrelių, ¼ arbatinio šaukštelio juodųjų pipirų, įvairūs salotų lapai — pagal skonį.

Paruošimo būdas: 1 Konservuotus ruduosius lęšius pašildykite mikrobangų krosnelėje apie 30 sekundžių ; 2 Įkaitinę keptuvę iki aukštos temperatūros, pakepinkite riešutus apie 3 minutes ; 3 Dideliame dubenyje sumaišykite lęšius, svogūno laiškus, balzamiko actą, petražoles, aliejų, druską, čiobrelius ir pipirus; 4 Paruoštą patiekalą sumaišykite su salotų lapais, pabarstykite graikiniais riešutais ir patiekite kartu su ryžių paplotėliais su sezamo sėklomis.

Nepamirškite, kad sušvelninti menopauzės simptomus padeda ne tik subalansuota mityba, bet ir aktyvi fizinė veikla, geras miegas bei žalingų įpročių atsisakymas.