Patarė, kaip veiksmingai atsikratyti riebalų nuo juosmens

Kaip prarasti riebalus per vieną savaitę

kaip prarasti riebalus per vieną savaitę numesti svorio 40 svarų per 3 mėnesius

Nustokite spėlioti — pradėkite mesti nereikalimgą svorį Pirmasis žingsnis — vieną savaitę analizuokite viską, ką valgote ir geriate.

Šią savaitę valgykite įprastai. Nesistenkite pakeisti mitybos ar susilaikyti nuo valgymo. Išanalizuokite viską, ką valgėte ir gėrėte šią savaitę. Jokių išimčių. Taip pat užsirašinėkite kiekį. Pilna lėkštė mėsainių.

organizmas

Pabaigoje savaitės ateina metas skaičiavimams. Einate į vieną iš daugelių puslapių, kuriuose galite apskaičiuoti, kiek kalorijų ir baltymų suvartojate per dieną. Tai taip pat padės sužinoti, kokį kiekį angliavandenių ir riebalų turėsite suvartoti kaip prarasti riebalus per vieną savaitę besilaikydami mitybos plano.

Kaip prarasti riebalus per vieną savaitę viską padarysite, galėsite pereiti prie antrojo žingsnio. Antrasis žingsnis — apskaičiuokite dienos vidurkius Turėdami savaitinius kalorijų ir baltymų kiekius, padalinkite juos iš septynių — taip sužinosite dienos vidurkius. Šie vidurkiai bus naudojami kaip pradiniai taškai. Taigi, kaip prarasti riebalus per vieną savaitę jūs praeitą savaitę suvartojote 25 tūkst.

kaip numesti svorio per savaite

Turite suprasti, kada ir kaip valgote. Žinodami tai, lengvai sudarysite mitybos planą pagal įprastus valgymo įpročius. Taigi, pridėkite kalorijų ir baltymų skaičių kiekvienam paros laiko tarpui. Turėtų atrodyti taip: Nuo 7 iki 8 ryto - suvartota kalorijų ir 50 gramų baltymų per savaitę tomis valandomis.

Kaip numesti svorio? -10kg per 15 min dėka šio triuko.

Nuo 8 iki 9 ryto - suvartota  kalorijų ir 20 gramų baltymų per savaitę tomis valandomis. Nuo 9 iki 10 ryto - suvartota  kalorijų ir 50 gramų baltymų per savaitę tomis valandomis. Nuo 10 iki 11 ryto -  kalorijų ir 15 gramų baltymų per savaitę tomis valandomis.

kaip prarasti riebalus per vieną savaitę

Nuo 11 iki pietų - kalorijų ir gramų baltymų per savaitę kaip prarasti riebalus per vieną savaitę valandomis. Šis planas padės pamatyti ir pataisyti jūsų mitybą.

Ar įmanoma numesti 15kg svorio per 30 dienų?

Daug geriau prisitaikyti prie savo mitybos įpročių nei bandyti taikytis prie kito žmogaus valgymo plano. Ketvirtasis žingsnis — nustatykite pradžios taškus Kalorijos. Sumažinkite suvartojamų kalorijų per dieną skaičių ais. Tai jūsų mitybos plano pradžios taškas. Pirmiausia, ką padarysite ryte, užlipkite ant svarstyklių nusišlapinę. Pasisverkite kiekvieną savaitės dieną.

20 kovos prieš pilvo riebalus būdų

Nekreipkite yra kasdienius svyravimus. Geriau stebėkite, kaip keičiasi jūsų svoris per šias septynias dienas. Jeigu svoris nekrinta, sumažinkite suvartojamų kalorijų per dieną skaičių dar ais ir sekite svarstyklių rodmenis dar vieną savaitę. Jei svoris pradėjo kristi, turėtumėte suprasti, jog tai jūsų plano pradžios taškas.

Jei ne, mažinkite kalorijų per dieną skaičių dar ais, kol svoris pradės kristi. Reikia nustatyti minimalų baltymų kiekį parai. Tinkamas baltymų kiekis, deginant riebalus, padės maksimaliai išlaikyti raumenų masę.

Norėdami sumažinti pilvo riebalų kiekį, žmonės turėtų vengti perdirbtų angliavandenių, kurie pasižymi mažu riebalų kiekiu, pvz.

Patarimas: Vyrams — suvartokite bent gramų baltymų per dieną Moterims — suvartokite bent gramų baltymų per dieną Visa kita užpildykite normaliu angliavandenių ir riebalų kiekiu. Tiesiog reikia valgyti sveiką maistą ir nebijoti sveiko riebalų kiekio. Juk norite balansuotos mitybos.

Penktasis žingsnis — pridėkite kardio Dabar, kai jau mitybos planas pradėtas, laikas daryti kardio. Siūloma kartai per savaitę, po minučių. Neskubėkite su kardio ir neapsigyvenkite sporto salėje. Jis pats degina truputį riebalų. Kol kas per savaitę nedaryk daugiau kartus.

Jeigu riebalų degimas sustos, pridėkite dar vieną treniruotę ir t. Kokios rūšies kardio turėtumėte daryti? DIIT angl.

Tu privalai suvartoti mažiau kcal, negu tavo kūnas sunaudoja, norint efektyviai mesti svorį. Tu privalai suvartoti daugiau kcal, negu tavo kūnas sunaudoja, norint efektyviai auginti svorį.

HIIT — high-intensity interval training  ar pastovaus tempo kardio? Ryte ar po treniruotės?

RIEBALŲ DEGINIMO PROGRAMA MOTERIMS

Vaikščiojimas, laiptai ar dar kas kito? Tiesa pasakius, nesvarbu. Pasirinkite ką nors ir darykite tada, kada turite daugiausiai jėgų. Šeštasis žingsnis — laukite dvi savaites, tada pakoreguokite Nusprendę dėl kardio, palaukite dvi savaites. Tikslas — numesti maždaug kilogramą per savaitę.

Tai gana optimalus skaičius taip treniruojantis ir maitinantis.

Kaip numesti svorio? kg per 15 min dėka šio triuko - jto.lt

Greičiau metant svorį, rizikuojate prarasti liesą raumenų masę. Rezultatas: gal ir sulieknėsite, bet vis vien būsite silpnas.

paprasti, bet veiksmingi patarimai, kaip numesti svorio

Jei po dviejų savaičių nenumetėte svorio, sumažinkite suvartojamų kalorijų per dieną skaičių ais ir dvi papildomas savaites stebėkite savo svorį. Jeigu svoris vis dar nekrenta, pakartokite šį procesą.

Vos tik svoris pradės kristi, tęskite tiek ilgai, kiek tik galite.

kaip prarasti riebalus per vieną savaitę svorio netekimas Ašvilos prekybos centre

Nieko nekeiskite. Tęskite su ta pačia mityba ir kardio, kol viskas pradės stoti.

vartojančių

Septintasis žingsnis — kaip neužsistovėti vietoje Jeigu dvi savaites stovite vietoje, turite kažko imtis. Siūloma pasirinkti vieną iš šių būdų. Pertrauka nuo dietos — pasiimkite laisvą savaitę. Kalorijų kiekį per dieną padidinkite ais ir nedarykite kardio.

Tai bus fizinio ir protinio poilsio savaitė. Kitą savaitę grįžkite prie mitybos plano ir kardio.

kaip prarasti riebalus per vieną savaitę alaus žarnos svorio netekimas

Kalorijų sumažinimas — sumažinkite per dieną suvartojamą kalorijų kiekį tų ir dvi savaites stebėkite svorio kitimą. Papildomas kardio — pridėkite papildomas penkias minutes prie kardio treniruotės. Po dviejų savaičių pasisverkite, turėtų matytis pokyčiai.

Kai procesas pradeda stoti, nepanikuokite ir išlikite ramūs. Tęskite viską.

  1. Jvzoo svorio metimas
  2. Šie 9 geriausi maisto produktai svoriui yra išskirtinai naudinga mesti svorį.
  3. Svorio metimo įrenginiai šalia manęs
  4. Bendras kalorijų skaičius — kcal.
  5. Koks yra geriausias sveikų riebalų degintojas
  6. kaip numesti svorio per savaite

Nuolat darykite mažus pakeitimus, kol svorio kritimas grįš prie normalaus tempo. Išvados Kūno dailinimas — menas.

kaip prarasti riebalus per vieną savaitę šiaurės kc svorio metimas

Nors ir visa tai padės išlaikyti raumenų masę metant svorį, nieko nėra tobulo. Dažnai kultūristams prireikia metų, kad suprastų, kaip iš tikrųjų metamas svoris. Tikėtina, kad pirmą kartą bandant jums nepavyks. Įsisavinkite viską — galėsite pritaikyti šias žinias bandydami iš naujo.