12 tempimų, kuriuos galite atlikti namuose, kad sudegintumėte riebalus

Kaip sudeginti vidurinius nugaros riebalus

Main navigation

Tačiau lankstumo pratimai taip pat naudingi gerinant medžiagų apykaitą, kraujotaką ir net raumenų stiprinimą! Tempimas ir tam tikros jogos pozos gali sudeginti riebalus, jei reguliariai praktikuojama.

Be to, tempimas gali būti lengvas pirmas žingsnis į jūsų sunkesnį treniruočių režimą. Kodėl šios pratybos yra tikrai veiksmingos: 1. Jie degina kalorijas.

Gal ne tiek daug, kiek aktyvios aerobikos užsiėmimų, bet daug daugiau, nei jei jūs tik sėdėtumėte ramiai. Jie gerina medžiagų apykaitą. Daugelis šių pozų padeda subalansuoti virškinimo sistemą. Jie sumažina stresą.

Related Content

Sunkiau numesti svorio, jei jūsų kūnas patiria stresą, nes jis linkęs kaupti riebalus. Kaip sudeginti vidurinius nugaros riebalus jei praktikuojate švelnų tempimą, išliksite ramus ir subalansuotas.

kaip deginti riebalų lipidus

Jie lavina raumenis. Kiekviena iš šių pozų procese dalyvauja įvairioms raumenų grupėms ir todėl padeda jums sukurti stipresnį kūną. Leiskime žengti vieną žingsnį arčiau savo svajonių kūno! Prisijunkite prie mūsų, norėdami atlikti veiksmingą tempimo treniruotę! Kobra Šis tempimo pratimas nukreiptas į jūsų pečius, nugarą, krūtinę, abs, klubus kaip sudeginti vidurinius nugaros riebalus įdubimus.

  • Riebalų raukšlių ant nugaros atsikratysite pasinaudoję šiuo patarimu
  • Gydytojas Morozovas: 4 gajūs mitai apie cholesterolį ir ko dar apie jį nežinojote   73 Nemažai sveikatos organizacijų naudoja KMI kūno masės indeksąkad pagal svorį nustatytų medžiagų apykaitos ligų riziką.

Kaip atlikti: 1. Ištieskite rankas prie šonų ir atsigulkite ant kilimėlio, kojas kartu; 2. Pakelkite viršutinę kūno dalį į viršų; 3.

Fresh articles

Pasilenkite galvą atgal; 4. Laikykite šią poziciją sekundžių.

Gimdos kaklelio sritis yra sulenkta į priekį, krūtinės nugaros, juosmens priekinės dalies, dėl stuburo lankstumo, smegenys ir vidaus organai yra apsaugoti nuo pažeidimų staigių judesių metu.

Sėdimasis sukimas Šis tempimo pratimas skirtas šioms sritims: nugarai, pilvui ir įduboms. Atsisėskite ant grindų, viena koja ištiesta priešais jus, kita — sulenkta prie kelio ir perbraukta per kitą.

20 veiksmingų, moksliškai pagrįstų būdų, kaip atsikratyti pilvo riebalų - DELFI Sveikata

Pasukite kūną link sulenkto kelio; 3. Laikykite sukdami savo kūną ir laikykite pozą 20—30 sekundžių.

Share on Facebook Share on Twitter Gydymas ir pratybos, kad atsikratyti riebalų Jei nugaros riebalai jus nuliūdo, yra keletas dalykų, kuriuos galite padaryti. Nėra jokio būdo visiškai atsikratyti riebalų, bet jūs galite pakeisti savo viršutinės, vidurinės ir apatinės nugaros dalies išvaizdą. Laimei, riebalai jūsų nugaroje yra skirtingi nei riebalai kai kuriose kitose jūsų kūno srityse, todėl problemos sprendimas yra keletas skirtingų būdų.

Karys Šis pratimas skirtas šioms sritims: klubams, nugarai ir abs. Iš stovimos padėties padarykite didelį žingsnį kaire koja link kilimėlio galo.

Atlikite 12 keltuvų 3 komplektuose. Priekinis pečių pakėlimas I. Paimkite štangos ilgį tiesia rankena ir pakelkite priešais save.

Pasukite kairę koją 45 laipsnių link kilimėlio centro; 2. Sulenkite dešinę koją 90 laipsnių kampu, kad jūsų kelys būtų tiksliai virš kulkšnies. Laikykite užpakalinę koją tiesiai; 3.

riebalų deginimas cindy whitmarsh

Palieskite rankas kaip sudeginti vidurinius nugaros riebalus lubų; 4. Laikykite šią pozą sekundžių, tada perjunkite kojas ir pakartokite. Tiltas Ši poza yra veiksminga nukreipiant į šias sritis: klubus, sėdmenis, kojas ir abs.

Atgaliniai pratimai - pagrindiniai ir pagalbiniai

Atsigulkite ant nugaros, ištiestomis rankomis į šonus, keliai sulenkti 90 laipsnių kampu; 2. Lėtai kelkite kūną aukštyn; 3. Laikykite šią pozą 10—15 sekundžių. Šoninis pasisukimas Šis pratimas skirtas klubo lankstiesiems, keturračiams ir pakaušiams.

hodgetwins svorio netekimas

Lieskite dešinę koją į šoną, kol kelias bus sulenktas 90 laipsnių; 2. Jūsų kairioji koja ištiesta kairės pusės link, kairioji koja — ant grindų; 3. Pasilenkite viršutinę kūno dalį į priekį; 4.

  • 14 geriausių būdų greitai sudeginti riebalus - DELFI Sveikata
  • Įtaką svorio ir riebalų netekimui gali daryti ne tik tinkama mityba ir sportas, bet ir daugybė kitų veiksnių.

Laikykite šią pozą sekundžių ir tada perjunkite šonus. Šlaunies vidinis tempimas Šis tempimas skirtas vidinėms šlaunų ir kirkšnies raumenims. Sėdėkite ant grindų tiesia nugara; 2.

kaip sudeginti vidurinius nugaros riebalus wiccan svorio netekimo giesmės

Atsineškite kojų padus, kelius išmeskite į šonus; 3. Naudodamiesi dilbiais, šiek tiek paspauskite kelius link grindų, pajutę švelnų tempimą; Jums rekomenduojami Straipsniai.

  1. Svorio netekęs maitintojas
  2. Intensyvus bėgimas ir daugiau Kaip matai, norint sudeginti riebalus, nebūtina apsigyventi sporto salėje ir pamiršti apie dienos šviesą.