Motinystės tempimo pratimai

Kaip sulieknėti nugara ir pečiai

  • Pratimai ant kėdės, padedantys kovoti su nugaros, kaklo ir pečių skausmu | jto.lt
  • Pigūs svorio metimo patarimai
  • Geriausias papildas, padedantis greitai numesti svorio
  • Kaip numesti užuojautos svorį
  • Svorio metimo integratorius
  • Kaulai susitraukia, kai numesti svorio
  • Kaip numesti svorio juoda moteris

Ši problema aktuali tiek moterims, tiek vyrams: moterys nori puikiai atrodyti dėvėdamos bet kokį rūbą, o raumeningos rankos dažnai yra pirmas dalykas, kurio siekia sportuodami vyrai. Vos kelių minučių mankšta kasdien padės sugrąžinti raumenų tonusą ir padailinti rankas. Jeigu namuose neturite svarmenų, juos galite pasigaminti į tuščius plastikinius buteliukus pripylę smėlio arba vandens priklausomai nuo norimo svorio — to tikrai pakaks pradžiai.

Atsispaudimai: 10 priežasčių, kodėl juos praktikuoti turėtų kiekvienas

Atsistokite tiesiai, kojos pečių plotyje. Paimkite svarmenis, rankas pakelkite ir ištieskite į šonus sulig pečių juosta. Tik per alkūnes sulenkdami rankas pritraukite svorius prie krūtinės, kaip sulieknėti nugara ir pečiai juos išlaikyti tiesiai pečių lygyje.

kaip neatsilikti nuo svorio

Darykite 15 — 20 pakartojimų. Nuleiskite rankas.

Nuorodos kopijavimas

Laikykite svarmenis ties šlaunimis, delnais į vidų. Lenkdami ranką per alkūnę, pakelkite svarmenį iki krūtinės. Šio judesio metu delnas pasukamas į viršų.

Nuleiskite ranką ir tą patį atlikite su kita ranka.

Kol vyrai bando jais įrodyti savo vyriškumą, moterys pratimo apskritai privengia. Tačiau visai be reikalo: atsispaudimai stiprina raumenis, gerina laikyseną, padeda numesti svorio ir net didina kaulų tankį! Atsispaudimai: 10 puikių priežasčių juos atlikti 1. Atlikdami atsispaudimus, įdarbinate visus pagrindinius viršutinės kūno dalies raumenis, tarp jų — krūtinės bei tricepsus. Pratimas skatina žmogaus augimo hormono, padedančio auginti raumenų masę, gamybą.

Kartokite kaip sulieknėti nugara ir pečiai 15 — 20 kartų kiekvienai rankai. Rankas nuleiskite.

Nuo ko priklauso nugaros plotis ir pečių plotis?

Tiesiomis rankomis pakelkite abu svarmenis priešais save iki pečių lygio. Tuomet ištieskite rankas į šonus. Pratimo metu svarelius laikykite taip, kad delnai žiūrėtų į apačią.

kaip sulieknėti nugara ir pečiai

Padarykite 10 — 15 pakartojimų. Ištieskite rankas į šonus, sulenkdami per alkūnes pakelkite svarmenis — tai pradinė padėtis.

kaip sulieknėti nugara ir pečiai svorio metimas 28 metu

Ištieskite rankas ir pakelkite svorius. Tuomet vėl grįžkite į pradinę padėtį.

Pratimai ant kėdės, padedantys kovoti su nugaros, kaklo ir pečių skausmu

Stebėkite, kad sulenktos rankos žastas ir dilbis sudarytų 90° kampą. Pakartokite 10 — 15 kartų. Stovėkite tiesiai, kojos pečių plotyje. Abiem rankomis virš galvos suimkite vieną svarmenį.

kaip sulieknėti nugara ir pečiai

Lenkdami rankas per alkūnę, nuleiskite svarmenį už galvos, link nugaros. Svarbu, kad žąstai liktų vertikalūs, toje pačioje padėtyje.

Kojų tempimo ypatumai nėštumo metu

Svarelį pakelkite. Pratimą pakartokite 10 — 15 kartų. Pradėkite lentos pozicijoje, bet rankas laikykite ant kimštinio kamuolio. Padarykite įprastą atsispaudimą, leiskitės iki kamuolio, kol alkūnės sudarys 90° kampą ir pakilkite į pradinę padėtį. Dešinę ranką nuo kamuolio perkelkite ant grindų ir padarykite dar vieną atsispaudimą.

Tituluotas treneris pažėrė auksinių patarimų: pravers norintiems sulieknėti

Grįžkite į pradinę kaip sulieknėti nugara ir pečiai. Vėl padarykite tiesų atsispaudimą.

kaip sulieknėti nugara ir pečiai

Nuo kamuolio perkelkite kairę ranką ant grindų ir padarykite atsispaudimą. Kartokite tiek, kiek pajėgiate.

Jeigu neturite kamuolio, tuomet atlikite įprastus atsispaudimus palengvinimas — sulenktais keliais arba lentos pratimą.

kaip sulieknėti nugara ir pečiai aljansas degina riebalus

Šis pratimas padės stiprinti įvairias raumenų grupes, įskaitant ir pilvo presą, — taip treniruodami rankas nepamiršite ir viso kūno.