Patarimai ir idėjos - Kaip išsirinkti suknelę pagal FIGŪROS TIPĄ | Vestuvėjto.lt

Kaip sulieknėti plačiais pečiais

Pateikiame kiekvieno tipo aprašymus ir patarimus, kokioms kūno dalims sportuojant reikia skirti didžiausią krūvį.

kaip numesti savo mažesnį kūno svorį svorio metimo kauliuko kvapas

Štai keturi pagrindiniai figūros tipai — išsiaiškink, kokia tavo figūra, ir pradėk sportuoti atsižvelgdama į ją. Kriaušė Jei tavo figūra kriaušės formos, reiškia priklausai grupei tokių gražuolių, kaip, pvz.

Vienas svarbiausių — idealios suknelės paieškos. Naujų suknelių modelių pasirodo taip dažnai, jog pasimesti jų gausoje gali net puikiai žinančios, ko nori. Todėl visuomet praverčia smulkios gudrybės, kurios padeda kiek susiaurinti paieškų ratą. Renkantis išsvajotąją suknelę, verta atkreipti dėmesį į savo figūros tipą ir jam tinkančius modelius.

Viršutinė tavo kūno dalis pastebimai lieknesnė, lyginant su apatine. Šio tipo figūros centrinė dalis — klubai ir šlaunys. Nenuostabu, kad jei turi tokią figūrą, būtent šias dalis norisi ploninti ir stiprinti. Tačiau nederėtų pamiršti ir viršutinės kūno dalies — primygtinai rekomenduojame daryti pratimus rankoms ir pečiams, ne tik klubams ir šlaunims. Susiję straipsniai Neįtikėtinai efektyvi dieta moterims valo organizmą ir kaip sulieknėti plačiais pečiais riebalus!

Žurnalas Vestuvės.lt

Taip sportuodama tu pernelyg neapkrausi kelių, alkūnių ir klubų. O norėdama sustiprinti rankas ir pečius, visų pirma pradėk sportuoti su lengvesniais svarmenimis, ilgainiui svorį didink.

Paimkite strypą rankomis taip, kad alkūnės būtų pradinėje padėtyje ir keliant po strypu. Pakelkite juostą, per kelias sekundes pritvirtindami viršutinį tašką. Pratimą reikia atlikti 10—15 kartų naudojant 3 požiūrius. Naudoti svorį nėra verta, tiesiog tuščias kaklas. Treniruotėse namuose štanga keičiama hanteliais.

Stačiakampis Tai tokia figūra kaip, pvz. Jos gali vilkėti ką tik nori, bet, deja, jos visiškai neturi moteriškų apvalumų.

Lieknėjame pagal figūros tipą

Pagrindinis šio tipo figūros išskirtinumas — biustas ir pečiai yra praktiškai tokio pat pločio kaip klubai ir liemuo. Riebalų kaupimosi prasme, problemiškiausia zona yra pilvas.

kaip sulieknėti plačiais pečiais patarimai, kaip numesti svorio virš 50

Todėl jei tavo figūra būtent tokio tipo, turėtum stiprinti pilvo raumenis, kitaip tariant, turėtum naikinti riebalinį audinį šioje srityje — automatiškai išryškinsi liemenį. Taip pat derėtų treniruoti sėdmenų raumenis atliekant pratimus, skirtus būtent kaip sulieknėti plačiais pečiais kūno daliai. Rekomenduojami pritūpimai ir kopimas laiptais.

9 patarimai, kaip sulieknėti

Tačiau nederėtų apleisti kitų kūno dalių — idealiausia treniruoti visą kūną vaikštant, važinėjantis dviračiu, kopiant į kalnus ar bėgiojant.

Smėlio laikrodis Smėlio laikrodžio formos figūra laikoma tobula — lieknas liemuo ir proporcingas pečių ir klubų santykis.

kaip sulieknėti plačiais pečiais svorio metimo intervencijos tyrimas

Smėlio laikrodžio figūros moterims būdinga tai, kad augantis svoris pasiskirsto tolygiai. Tačiau jei jos reguliariai nedaro tempimo pratimų, egzistuoja rizika, kad gali priaugti svorio ant klubų ir rankų.

Jei tavo figūra smėlio laikrodžio formos, tau rekomenduojami kardio pratimai ir tempimo pratimai.

  1. La svorio numesti
  2. 9 patarimai, kaip sulieknėti Arimex | Riešutai
  3. Platūs pečiai - išsamiai jto.lt
  4. Privačios sveikatos priežiūros svorio netekimas
  5. Patarimai, kaip sulieknėti pagal figūros tipą - DELFI Gyvenimas
  6. Nustatykite savo kūno tipą — ar jis ektomorfinis, mezomorfinis ar endoforminis.

Gali šokti zumbą, plaukioti, važinėti dviračiu. Atlikdama tempimo pratimus ir treniruodama raumenis, visų pirma stiprink nugarą. Atletiška figūra Šiam tipui būdingi siauri klubai ir platūs pečiai, o tipiška atstovė —  Jessica Biel.

kaip sulieknėti plačiais pečiais

Atletiškos figūros moterims sunku rasti tinkamą maudymosi kostiumėlį, nes viena dalis joms tinka, o kita arba gerokai per didelė, arba per maža.

Jei tavo figūra būtent tokia, svarbiausia stiprinti pilvo raumenis ir daryti pratimus klubams ir sėdmenims.

Paprastai moterys, turinčios šio tipo figūrą, labai greit degina riebalus ir auginasi raumenis, nes jų stiprus imunitetas. Tau rekomenduojami tokie pratimai, kurie nereikalauja daug jėgų ir pasikartojančių judesių, pavyzdžiui, bėgimas, važinėjimas dviračiu ir pan.

Nuorodos kopijavimas Patarimai, kaip sulieknėti pagal figūros tipą Nuoroda nukopijuota.