Svorio kritimas gali reikšti rimtas sveikatos problemas - štai 6 iš jų

Kūno skausmas dėl svorio metimo

Pasiteiravus, kokia pagrindinė jų bėgiojimo priežastis, penktadalis 22 proc.

3 svarai svorio per savaitę ar metabolizmas priverčia mesti svorį

Specialistus labiausiai neramina, kad net kūno skausmas dėl svorio metimo proc. Labiausiai skauda kojas Apklausos duomenimis, 35 proc.

kūno skausmas dėl svorio metimo

Tarp išvardintų minimos pėdos ir pilvas. Lietuvos lengvaatletė, ilgų nuotolių bėgikė Diana Lobačevskė, komentuodama tyrimo rezultatus, sako, skausmas bėgant yra normalus dalykas. Derėtų suklusti ir atskirti sąnarių ir raumenų skausmus.

  • Kaip numesti svorio ir išlikti sveikiems
  • Dalinkitės: Tyrimas: 65 proc.
  • Svorio kritimas gali reikšti rimtas sveikatos problemas - štai 6 iš jų

Tai yra du skirtingi kūno skausmas dėl svorio metimo. Jei bėgiojant skauda sausgysles ar sąnarius, vadinasi žmogus daro kažką ne taip, tačiau raumenų skausmo nereikia bijoti.

Viršsvoris ir svorio netekimas

Anot jos, kiekvienam bėgiojančiam būtina įsiklausyti į kūno siunčiamus signalus ir jei skausmas toks, kad net negalite paeiti, tai ženklas, jog kuriam laikui privalote sustoti. Mano kūnas dirba du kartus per dieną ir kai staiga man sako sustoti ir savaitę kūnui neduoti jokio krūvio, būna labai sudėtinga.

kūno skausmas dėl svorio metimo deginti riebalus esant 45 C

Tada bėgiojimą iškeičiu į kitą sportą — plaukimą ar važinėjimą dviračiu. Svorio metimas — tinkama priežastis Pasiteiravus, dėl kokios priežasties žmonės bėgioja, beveik pusė 49 proc.

Lobačevskė teigiamai vertina tokius rezultatus ir sako, kad svorio metimas yra tinkama priežastis bėgti. Pasak jos, svarbiausia bėgiojant turėti tikslą, nes kai jis yra, atsiranda ir noras kažką daryti.

kūno skausmas dėl svorio metimo

Manau, kad daugelis su manimi sutiktų, kad pats geriausias būdas, padėsiantis atrodyti geriau, yra bėgimas. Profesionalo patarimas — neskubėkite Pernai Meksike Meksika maratoną laimėjusi profesionali sportininkė D. Lobačevskė pradedantiesiems bėgikams pataria neskubėti. Neprofesionaliai sportuojantiems ji rekomenduoja nepamiršti tempimo bei apšilimo pratimų, kurie padeda išvengti rimtesnių bei sunkesnių traumų, fizinį krūvį didinti palaipsniui, nepersistengti ir nepervargti.

Navigacija tarp įrašų

Pasak D. Lobačevskės, pats tinkamiausias laikas sportuoti yra tarp 17 ir 20 valandos, nes organizmas geriausiai prisitaiko fiziniam aktyvumui, o tai daryti reiktų tris kartus per savaitę. Nepamirškite ir sveikos gyvensenos įpročių, reguliarios ir subalansuotos mitybos bei tinkamos ir patogios aprangos bei avalynės.

Visas šis kompleksas padės pasiekti rezultatų.