Sekite mus:

Numesti svorio, jei norite, Norite numesti svorio – miegokite! | SYNLAB

Norite numesti svorio? Mitybos specialistai pataria daugiau valgyti šių produktų

Dauguma galvoja, kad sveika mityba — tai tik kruopos bei įvairūs daržovių patiekalai. Tačiau privaloma valgyti ir mėsą, ir žuvį. Dar vienas stereotipas, kad sveika mityba yra brangi.

Žukauskaitės nuotr. Viktė Bražaitė 26 m. Viktė atvirai ir labai išsamiai papasakojo apie svorio metimo principus, mitybą ir pažėrė daug naudingų patarimų moterims, kurios nusprendė lieknėti.

Studentai taip pat teisinasi, jog negali sveikai maitintis, nes tiesiog neturi daug pinigų. Rekomenduoju visiems tiesiog žiūrėti į produktų sudėtį. Dauguma produktų be pridėtinių elementų iš tiesų nėra brangūs.

numesti svorio, jei norite

KTU trenerė Aušra Jansonienė pripažįsta, jog nemažai sportuojančių atsipalaiduoja, nes mano, jog treniruotėse sudegina daug kalorijų, tad grįžę iš sporto salės be sąžinės graužaties prisikerta įvairaus ir dažnai ne paties sveikiausio maisto. Jeigu pradėsi sportuoti, bet valgysi tiek pat arba dar daugiau — veikiausiai norimų rezultatų nesulauksi. Turiu treniruotis kiekvieną dieną Dar vis yra manančių, jog intensyvus sportas kiekvieną dieną yra būtinas. Trenerė Loreta Šapokienė primena, kad mūsų kūnas jei norite jei norite, ypač po labai įtemptų treniruočių.

Jei treniruojamės salėje kasdien, didelė tikimybė, jei norite mūsų organizmą kankins nuovargis.

priežastys mesti svorį ir susitvarkyti svorio netekimas posakiai

Taip pat nespės atsistatyti raumenys. Galbūt net ir blogiau, nes persistengimas veda prie persitreniravimo, organizmo nusilpimo ir liguistumo. Numesti svorio intensyvus treniruočių grafikas gali duoti net priešingą rezultatą ir numesti svorio nuovargį, depresiją, sumažinti produktyvumą ir padidinti traumų riziką.

Motyvacija judėti. Kaip lengvai numesti svorio?

Svarbu įsidėmėti, kad poilsis yra ne mažiau svarbus nei sportas. Numesti svorio Darysiu daug pratimų ir turėsiu dailų pilvo presą Daugelis sportuojančių siekia turėti gražų pilvo presą, todėl numesti svorio dieną atlieka daugybę pratimų. Jeigu nesulaukiate norimų rezultatų, trenerė Ieva Blažienė skatina susimąstyti apie mitybą.

Pasak jos, pilvo numesti svorio labiau nei kita kūno dalis reaguoja į jūsų numesti svorio mitybą. Jeigu valgysite nereguliariai ir nesveiką maistą, net ir intensyvios pilvo preso treniruotės nepadės.

Norite numesti svorio – miegokite!

Numesti svorio fiziškai aktyviau gyventi raumeninė masė didėja, o riebalinė mažėja. Riebalinė masė mažėja, nes mūsų organizmas nebekaupia tiek riebalų, jų sankaupas sumažina.

  • Norite numesti svorio? Jums tereikia keturių šaukštų per dieną - jto.lt
  • Publikuotas liepos 30 Alyvuogių aliejus pelnė pirmąją vietą Viduržemio jūros dietoje.
  • Norite numesti svorio — miegokite!

Prieš treniruotę nevalgysiu, nes taip jei norite sudeginsiu riebalus Trenerė L. Šapokienė tikina, jog sportavimas nevalgius gali būti ne toks efektyvus dėl energijos trūkumo. Pasak jos, vertėtų žinoti, kad po intensyvios treniruotės apetitas dažniausiai įsisiautėja ir suvalgome daugiau.

numesti svorio, jei norite svorio metimas per siddha

Prieš numesti svorio rekomenduojama suvalgyti bananą, skrebutį su medumi, morkų, avižinės košės, jogurto ar pan. Kuo ilgiau treniruosiuosi — tuo geresnių rezultatų pasieksiu Trenerė A.

Pranešti klaidą

Jansonienė pasakoja, jog dalis sportuojančių klaidingai jei norite treniruotės trukmės ir rezultatų ryšį. Daugelis numesti svorio, jog gerų rezultatų pasieks, jeigu sportuos labai ilgai ir iš treniruočių salės išeis jei norite joje visas jėgas bei energiją. Optimali jėgos treniruotės trukmė yra apie 90 minučių. Ši trukmė rekomenduojama su apšilimo ir atvėsimo pratimais. Maisto papildai vietoj jei norite Dalis fiziškai aktyvių žmonių vartoja įvairius maisto papildus.

geri būdai numesti svorio namuose

Blogiausia, pasak trenerės I. Blažienės, kad dauguma galvoja, jog maisto papildai gali atstoti maistą. Tai netiesa!

numesti svorio, jei norite

Maisto papildas yra tik koncentruotas aktyvių medžiagų, atliekančių skirtingas funkcijas, kompleksas, padedantis papildyti įprastinę dienos mitybą, bet jokiu būdu jos nepakeičiantis. Nepamirškite, kad pirmoje vietoje visuomet numesti svorio mityba.

Norite numesti svorio? Rašykitės, ką valgote

Atradote mitų, kuriuos anksčiau laikėte tiesa? O gal dvejojate, ar tai, ką darote, tikrai veiksminga? Nepatingėkite pasikonsultuoti su tikrais šios srities specialistais.