Kaip numesti svorio? -10kg per 15 min dėka šio triuko.

Numesti svorio neprarandant proto

  1. Neįmanoma, iš tikrųjų.
  2. Skaičiuoti ir rašyti kalorijas kaip įmanoma tiksliau.
  3. Kūno riebalų nuostoliai per mėnesį

Autorius: Žmonės. Tik seniai atrasti būdai, kaip maitintis ir būti sveikiems bei tvirtiems, pritaikomi šiuolaikinio pasaulio numesti svorio neprarandant proto. Taip yra ir su nauja — Budos — dieta.

Ar bulimikai praranda daugiau svorio negu anoreksika?

Ką ji siūlo? Buda — tai Indijoje gyvenęs princas Sidharta Gautama, augęs prabangoje ir savo noru viso to atsisakęs. Buda nugyveno asketišką gyvenimą, badavo numesti svorio neprarandant proto iki sąmonės netekimo, kol patyrė numesti svorio neprarandant proto.

Ir nors Buda apribojo savo mitybą ne siekdamas būti liekno sudėjimo, o ieškodamas kažko giliau, kažkokios apčiuopiamos prasmės, jo įžvalgos gali būti naudingos ir šiuolaikiniams žmonėms, norintiems pakeisti savo mitybą. Joje Budos išmintis sujungta su šiuolaikinės mitybos mokslu.

KLAUSIMAI-ATSAKYMAI

Dietos esmė paprasta: valgyti galima tik tam tikru laiku. Numesti svorio neprarandant proto, ne kiek valgote, o kada.

  • Kai valgymas tampa problema
  • 3 tikrosios priežastys, kodėl negalite numesti svorio
  • Tu privalai suvartoti mažiau kcal, negu tavo kūnas sunaudoja, norint efektyviai mesti svorį.

Dietos esmė paprasta: valgyti galima tik tam tikru laiku, taigi tai tarsi nutrūkstantis badavimas. Mūsų organizmui tam tikrą laiką kasdien reikia pailsėti nuo virškinimo, kad dirbtų visu pajėgumu. Dietos pradžia tokia: per parą turite paskirti trylika valandų, kuomet galite valgyti, likusias vienuolika negalima nieko valgyti.

Teigiama, kad tai gali būti sunkiau, nei atrodo, nes žmonės pratę valgyti po 14—15 val. Tai reikštų, kad jei pusryčiaujate darbe devintą ryto, vakarienė turi būti baigta šeštą vakaro.

Antikos ir modernumo samplaika: nedrastiška dieta pagal Budą

Ir iki kitos dienos devintos ryto negalite nieko valgyti, tik gerti vandens ar nesaldintos arbatos. Kadangi tai gali pasirodyti ekstremalu, knygos autorius primena, kad budistų vienuoliai valgo nuo aušros iki vidurdienio.

durango svorio metimas svorio metimas ir hsv

Taigi, D. Buda Dar keli patarimai iš minėtos knygos, kuri žada liekną ir sveiką kūną bei skaidrų protą.

numesti svorio neprarandant proto

Valgykite, ką norite Ši dieta gera tuo, kad neriboja porcijų dydžio ar lėkštės turinio, tiesiog valgyti bandant numesti svorio atrasti maistą, kuris yra skanus, naudingas kūnui, ir jausti sotumą.

Naudinga — daržovės, mėsa, ląsteliena, sveiki riebalai, vaisiai, nenaudinga — perdirbtas maistas, cukrus, daugiau nei du alkoholiniai gėrimai per savaitę. Nusiženkite taisyklėms Dieta ne tik leidžia, bet ir skatina kartą per savaitę nusižengti taisyklėms.

Šis klausimas — populiariausia pokalbių šou tema, jis dominuoja ir moterų pokalbiuose.

Ši dieta ne tik leidžia, bet ir skatina kartą per savaitę nusižengti taisyklėms ir valgyti, kuriomis norite valandomis. Knygos autorius paaiškina, kad organizmas numesti svorio neprarandant proto prisitaikyti prie pasiteikusių mitybos įpročių ir natūraliai sulėtinti medžiagų apykaitą, jei kūnui atrodys, kad maisto yra per mažai.

numesti svorio neprarandant proto

Taigi nusižengimai taisyklėms situaciją ne pablogintų, o pagerintų — metabolizmas vėl užsikurtų. Buda Žvelkite giliau D. Zigmondas skatina žvelgti giliau, būti sąmoningiems, vertinti maisto naudą, apgalvoti, kaip tas maistas atkeliauja iki mūsų stalo, ir jausti dėkingumą. Visa tai paskatins sveikesnio maisto pasirinkimą.

numesti svorio neprarandant proto

Mankštinkitės — jei norite Kaip pastebi knygos autorius, fizinis aktyvumas nesudegina labai daug kalorijų, o neretai ir skatina alkį. Todėl Budos dieta skatina sportuoti žmogų, tik jei jis jaučia malonumą ir naudą.

Kai valgymas tampa problema

Kaip mokė Buda, fizinis tvirtumas skatina minčių aiškumą. Zigmondas pataria sportuoti rytais, tuščiu skrandžiu, o eLaima. Yra žmonių, kuriems prireikia laiko, kol kūnas atsigauna iš rytinio sąstingio.

numesti svorio neprarandant proto

Tokiems rytinė mankšta būtų pavojinga, galima persitempti.