6 moksliškai patvirtinti svorio metimo būdai

Numesti svorio sveika mąstysena

Straipsniai

Peržiūrų skaičius: Atsakykite į klausimą, nuo kuriuo kintamojo priklauso ilgalaikė dietos rezultatų sėkmė? Manau daugelis iš jūsų atsakė neteisingai, nes teisingas atsakymas yra - motyvacija.

numesti svorio sveika mąstysena

Būtent nuo motyvacijos prasideda sveikos mitybos ir dietos kelias, be motyvacijos jūsų galvoje net neatsirastų mintys, kad reikia pradėti sveikiau maitinti, rūpintis sveikata, noras sveikas jaustis ir atrodyti. Vis dėl to daugeliui, kyla problema, o būtent - motyvacija po kažkurio laiko nežinia kur dingsta ir vėl grįžtama prie senų įpročių. Kaipgi išlikti motyvuotam visam laikui? Nepriklausomai nuo to kiek svorio jūs siekiate "nusimesti nuo savo pečių" 10 kilogramų, ar 50, jūs privalo koreguoti savo mąstyseną.

numesti svorio sveika mąstysena

Svorio metimas, riebalų deginimas, dietos efektyvumas iš tikrųjų priklauso nuo numesti svorio sveika mąstysena kas vyksta jūsų galvoje. Pavyzdžiui kiekvienas sėkmingas atletas ir ne tik jis supranta, kad didžiąja dalimi jo sėkmė priklauso nuo jo paties minčių.

Tačiau informacijos apie tai, kas iš tiesų sveika, naudinga yra daug ir prieštaringos. Nuo ko gi pradėti?

Suprantu, kad tai gali jums atrodyti visišku kosmosu ir "abrakadabra", bet neskubėkite baigti skaityti šį straipsnį. Pagalvokite, ar jums yra taip atsitikę, kad jūs savo mintyse lyg ir kalbėtumėtės su savimi, lyg vestumėte dialogą su pačiu savimi? Net neabejoju, kad dauguma atsakę teigiamai. Taigi jeigu šis vidinis dialogas yra neigiamas, pvz.

Top 12 būdų kaip apgauti save, kad esi sotus. Mankšta, maistas, mąstysena.

Tokiu atveju žmogus ne progresuoja, o degraduoja iš vidaus. Jūs privalote padaryti taip, kad jūsų mąstymas veiktų kartu su jumis, o ne prieš jus. Kaip tai padaryti?

Normalu, jei jūsų lėkštėje liko šiek tiek maisto. Mintyse skaičiuokite maisto kalorijas, venkite išsiblaškymo ir nevalgykite prie televizoriaus.

Vienas paprastas ir gana efektyvus būdas yra rašyti. Jis leidžia jums slopinti neigiamas ir skatinti teigiamas mintis. Pradėkite nuo šių paprastų pratimų: Kiekvieną dieną pradėkite užsirašinėti savo neigiamas mintis.

mesti svorį nesunaikindama medžiagų apykaitos

Skirkite tam min. Šis pratimas padės numesti svorio sveika mąstysena pašalinti šiuos blogus jausmus iš jūsų sistemos, tada atsiras vietos teigiamoms emocijoms.

Psichologiniai triukai, kurie padės sulieknėti

Neskaitykite to ką, parašėte, viską išmeskite į šiukšlių dėžę. Užrašykite teiginius, kurie padės jūsų pasąmonei dirbti kartu su jūsų sąmoningą smegenų dalimi. Pavyzdžiui tai galėtų numesti svorio sveika mąstysena taip: Aš galiu lengvai numesti svorio, aš sveikai maitinuosi.

ar oksitocinas gali padėti numesti svorio

Sudarykite gerų teiginių sąrašą ir kasdien jį dukart perskaitykite. Norėdami ilgai išlikti motyvuotais, jūs turite suprasti tikras priežastis dėl kurių jūs ėmėtės laikytis dietos.

Ar užkandžiai padeda numesti svorio?

Nepainiokite to, su kitų nuomonėmis kodėl jums reikėtų numesti svorio, bet kodėl JUMS pačiam tai svarbu. Ar jūs tiktai norite jaustis energingesnis?

Gal jums tiesiog patinka mažesnio dydžio drabužiai? Užrašykite tai kas jus motyvuoja. Laikui bėgant jūsų motyvacijos sąrašas gali keistis, pasipildyti naujomis priežastimis numesti svorio, detaliai užsirašykite jas. Vienas iš labiausiai pasiteisinančių pratimų yra mitybos žurnalas. Pradėkite užsirašinėti viską ką jūs per dieną suvalgote. Jūs nustebsite kaip gali paderėti jūsų rezultatai, nes mitybos žurnalas, tai galimybė būti atviram su savimi, jūs realiai galėsite pamatyti kiek, ko ir kada jūs suvalgėte.

Šie iš pirmo žvilgsnio primityvus ir juokingi pratimai gali juntamai pagelbėti jums.

Šeši moksliškai patvirtinti būdai, kaip numesti svorio

Pagalvokite jūs nieko neprarandate, tai kodėl gi ne pamėginus kažko naujo? Palaipsniui jūs pradėsite pastebėti gerus pokyčius savo gyvenime.

numesti svorio sveika mąstysena

Sėkmės siekiant savo tikslų.