Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Sudeginti maksimalų riebalų kiekį

Prenumeruokite naujienlaiškį

Prašome įvertinti Sveiki, visi pradedantieji sportininkai. Šį kartą norėčiau aprašyti metodikas, kaip reikėtų elgtis, norint numesti nereikalingus kilogramus bei pasikelti tonusą su minimaliais raumenų masės praradimais.

Visų pirma, reikia atvirai sau pasakyti, kad turi riebalų perteklių. Čia negali būti jokių atsikalbinėjamų!

Patarimai riebalų deginimui 4.

Protingas riebalų deginimas turi būti su minimaliais raumenų masės praradimais. Dažniausiai, žmogus, norintis sulieknėti, pradeda laikytis griežtos dietos, kurios pasekmė sulėtinta medžiagų apykaita- raumenų ir kitų organų dydis sumažėja.

Skubantiems

Tai ypač blogai, sudeginti maksimalų riebalų kiekį jūs "džiovinatės", nes riebalų deginimo procesas sulėtėja arba visiškai sustoja. Bet kokios dietos pagrindas- suvartotų kalorijų skaičius turi būti mažesnis, nei panaudotas. Tai yra, deginame daugiau, negu gauname. Kita svarbi sąlyga yra aukšto medžiagų apykaitos lygio palaikymas.

Riebalų deginimas

Kai jus mažai valgote, jūsų kūnas traktuoja tai, kaip ekstremalias sąlygas ir bando prisitaikyti prie jų — sulėtindamas medžiagų apykaitą. Todėl didelis žmonių skaičius, besilaikantis tokios dietos, greitai praranda motyvaciją, jaučia silpnumą. Kokios dietos jinai laikosi? Ir kvėpavimas gaivus, bet silpnas Kalorijų nepakankamumas gauname mažiau, negu išeikvojame 2. Išsaugome sudeginti maksimalų riebalų kiekį medžiagų apykaitą.

Ne visuomenės, ne vietinės kebabinės, bet TAVO. Kuo greičiau surimtėsi bei sugebėsi prisiimti atsakomybę už patį save, tuo greičiau pajudėsi į priekį ir pamatysi progresą. Nori gauti? Turėsi išmokti duoti.

Deja, bet dauguma dietų neįvertina antrojo punkto, todėl po kai kurio laiko svoris vėl grįžta ir dar su prieaugiu. Kaip išlaikyti greitą medžiagų apykaitą? Tam pasiekti keletas būdų. Sudeginti maksimalų riebalų kiekį iš jų — valgymas dažnai, bet mažomis porcijomis Tai nereiškia, kad reikia valgyti daugiau maisto. Tai reiškia, kad tą patį maisto kiekį reikia paskirstyti į mažiausiai 6 porcijas daugiausiai nors ir Tai nėra taip sunku, kaip gali pasirodyti.

kaip prarasti pilvo riebalus vyrams

Vienos cigaretės surūkymai vidutiniškai reikia 5 min. Tam, kad suvalgyti porą šaukštų ryžių ir mėsos gabaliuką, reikės apie sek.

Patarimai riebalų deginimui

Čia yra pripratimo ir noro reikalas! Antras būdas, neatsiejamas nuo pirmojo — reguliarios treniruotės su svoriais arba su savo svoriu.

Kiekviena iš šių schemų turi savo pliusus ir minusus. Aptarsime abu atvejus.

6 riebalų deginimo klaidos | jto.lt

Kai jūs treniruojatės įprastai pakartojimu, 1 min. Gerai, o tuomet kokius privalumus ir trūkumus turi užpumpavimo stilius deginant riebalus? Pagrindinis minusas yra raumenų masės sumažėjimas, nes darbiniai svoriai nukrenta, pakartojimų kiekis padidėja. Būtent dėl šios sudeginti maksimalų riebalų kiekį daugelio kultūristų nuomonė apie užpumpavimą džiovinantis yra negatyvi.

Jis priveda prie didesnio stresinių hormonų išsiskyrimo, kurie degina riebalus. Išvados: Klasikinė treniruotė, Laikantis dietos, geriau išsaugos raumenų apimtis, bet jos efektas pačiam riebalų deginimui bus mažesnis. Taškinis riebalų deginimas.

Kas yra elipsinis treneris

Žmonėse sklando labai populiarus mitas apie lokalinį riebalų deginimą. Teigiama, kad darant pilvo preso pratimus su daug pakartojimų, riebalai deginami tik šioje vietoje.

Tai melas. Tai reiškia, fito kavos kūnas lieknas žmogus, besilaikantis dietos, praranda riebalus visur, o ne kažkur vienoje vietoje. Riebalų skaidymas — tai cheminė reakcija, kurią skatina hormonai.

Kaip mankštintis elipsiniame treniruoklyje norint numesti svorio

Šitie hormonai savo ruožtu keliauja mūsų kraujyje. Negalima priversti mūsų kraujo bėgti tik tai tam tikroje vietoje pvz. Bet kuri aerobika priveda ne tik prie riebalų sumažėjimo, bet ir raumenų praradimo.

sudeginti maksimalų riebalų kiekį

Iš kitos pusės, bet kuri aerobika skatins didesnį riebalų deginią. Tačiau, jeigu jus bėgiojate ilgai lėtu tempu galima netgi greitai eitiriebalai deginami kaip energija.

Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Mano patarimas: jeigu jūsų tikslas — išsaugoti maksimalų kiekį raumenų masės, tai ne bėgiokite, o ilgai vaikščiokite išlaikydami greitą tempą.

Kaip pvz.

  • Svorio metimas pagerina gfr
  • Geriausias riebalų nuostolių metodas
  • Umoyo svorio metimas
  • Svorio netekimas 1- 2 svarai per savaitę
  • Kiek maksimaliai riebalų galima sudeginti per dieną?
  • Kaip sudeginti riebalus vasarai

Kardio treniruotes sudeginti maksimalų riebalų kiekį daryti po treniruočių su svarmenimis kai sumažėjęs glikogeno kiekis arba iš ryto prieš pietus. Kuo mažiau ir vėliau jus valgysite angliavandenių, tuo sudeginti maksimalų riebalų kiekį riebalų sudegs. Apibendrinsime: 1.

Pradedantiesiems

Dieta — raktas atidžiai skaičiuojam kasdien suvartojamų kalorijų skaičių. Maistas paskirstytas į kartų.

plieninis riebalų degintojas ančių riebalų deginimo taškas

Klasikinės treniruotės išsaugos daugiau raumenų masės. Kardio- geriau ilgai ir lėtai, negu trumpai bet greitai. Geriausia vaikščiojimas 60 min. Kuo mažiau angliavandenių suvartojate, tuo daugiau riebalų sudeginate.