6 būdai, kaip sumažinti jūsų suvartojamo kofeino kiekį - Maistas-gėrimai - 2020

Svorio metimas atsisakyti kofeino

Kai kurie negali pradėti dienos be kofeino Jei galvojote nugrimzti į kofeiną, čia yra visa pagalba Ar negalvojate pradėti savo dienos be karšto kavos ar arbatos puodelio?

prarado mesti svorio

Na, tai gali būti tiesa daugumai iš mūsų, kurie tiesiog negali atrodyti per dieną be savo kofeino. Tai gali apimti kelių puodelių gėrimo, kuriame yra jūsų kofeino, šlakavimas - keliais daugiau, nei turėtumėte gerti. Jei galvojote atsisakyti kofeino ar sumažinti savo dienos normą, čia yra visa jums reikalinga pagalba.

Cukraus žala mūsų organizmui

Laikykite šiuos šešis patarimus patogiai ir galėsite pamatyti puikius rezultatus. Svorio metimas atsisakyti kofeino lėtai Palaipsniui sumažinkite suvartojamo kofeino kiekį ir pradėkite nuo suvartojamo kiekio mažinimo, o ne nuo puodelių skaičiaus.

  • Numesti svorio gali
  • Kava ir dieta: kuo tai susiję bei kaip ją naudoti teisingai Indrė Kavos gidas Dieta Kava Siekiant sulieknėti galima laikytis įvairių dietų.
  • Lieknėjimo ypatumai su kava | jto.lt
  • Kaip KAVA įtakoja svorio metimą?

Tai padės sumažinti kofeino vartojimo nutraukimo simptomus. Pradėkite nuo suvartojamo kiekio mažinimo, o ne dėl puodelių skaičiaus 2.

svorio metimas atsisakyti kofeino

Supraskite savo kofeino suvartojimą Sekite, kiek išgeriate ir kada jaučiate poreikį išgerti. Kofeinas gali būti užmaskuotas kai kuriuose energetiniuose gėrimuose ir gėrimuose, kuriuos galbūt geriate ir kurie nesąmoningai tik padidins jūsų dienos kofeino kiekį.

pašalinti riebalus iš medvilnės

Svorio metimas atsisakyti kofeino, kiek išgeriate ir kada jaučiate poreikį išgerti 3. Perjunkite prie kofeino ir išbandykite kitas alternatyvas Jei esate kavos mėgėjas, vieną ar du puodelius dienos pakeiskite kava be kofeino ir pamažu galėsite visiškai apsikeisti.

Jūs netgi galite išbandyti žolelių arbatas be kofeino su gėlių ar vaisių skoniu.

kaip deginti riebalus aplink tarpkojį mesti svorį aplink raktikaulį

Gerkite žaliąją ar juodąją arbatą, kuri gali būti švelnesnė. Pasirinkite espresso kadrą Kavos mėgėjams vėlgi yra žymiai geresnis pasirinkimas espreso, nes jame yra mažiau kofeino nei įprastame kapučino puodelyje.

svorio metimas atsisakyti kofeino

Taip pat pakeiskite savo didelį puodelį ar aukštą stiklinę mažesniu puodeliu, kad sumažintumėte kofeino vartojimą. Espresso šūvis yra daug geresnis pasirinkimas, nes jame yra mažiau kofeino 5. Arbatos nuoroda Štai trumpas patarimas, kaip sumažinti kofeino kiekį jūsų arbatos puodelyje.

svorio metimas atsisakyti kofeino mario svorio metimas

Siūloma, kad užvirinant arbatą trumpiau, būtų galima sumažinti kofeino kiekį joje. Tai gali padėti užvirinti arbatą trumpiau 6. Nuplaukite gėrimą ir gerkite daug vandens Gerkite daug skysčių ir vandens, kad išvengtumėte potraukio kavos ar arbatos. Taip pat darydami kavos ar arbatos puodelį padidinkite vandens kiekį, kad jis šiek tiek praskiestų ir sumažintumėte kofeino pašalinimo riziką.

Tu privalai suvartoti mažiau kcal, negu tavo kūnas sunaudoja, norint efektyviai mesti svorį. Tu privalai suvartoti daugiau kcal, negu tavo kūnas sunaudoja, norint efektyviai auginti svorį. Jeigu paskirsi laiko ištyrinėti pastarojo amžiaus mokslinius tyrimus, susijusius su kūno svorio manipuliacija svorio metimas ar svorio auginimasrasi, jog visi vieningai sutinka su aukščiau minėtomis sąlygomis svorio kontrolei. Visi moksliniai tyrimai atlikti per pastaruosius dešimtis metų vieningai sutinka. Tie, kurie rimtai nusiteikė ir paskyrė laiko šiam procesui suprasti, savo tikslų jau pasiekė arba sėkmingai siekia.

Gerkite daug skysčių ir vandens, kad išvengtumėte potraukio kavos ar arbatos Jei nuosekliai ir atkakliai laikysitės šių patarimų, sugebėsite išgyventi be kasdienio kofeino vartojimo, tačiau visiškai atsikratyti įpročio reikės šiek tiek laiko. Taigi, neskubėk ir duok savo kūnui laiko prisitaikyti prie pokyčių. Top Straipsniai.

Kofeinas stimuliuoja insulino išsiskyrimą.