Alli dietos tablečių pranešimų lenta

Valgyti sveikai ir nepriaugti svorio

Kaip rodo šiemet atlikta lojalių pirkėjų apklausa, renkantis maisto produktus vieni svarbiausių kriterijų greta kainos tampa jų sudėtis ir nauda sveikatai.

Dėmesys sveikai mitybai itin išauga vasarą, kai šviežių vaisių ir daržovių nuperkama bene dvigubai daugiau, nei kitais metų laikais. Vis dėlto, kaip iš tiesų reikėtų koreguoti mitybą ir į ką atsižvelgti, kad vasarą jaustumėmės ir gražūs, ir sveiki,?

Kaip nepriaugti svorio?

Pirmenybė — sezono derliui Gydytojos teigimu, besikeičiantys metų laikai mitybos įpročių koreguoti neturėtų — nei šylant, nei vėstant orams porcijų dydžio ar valgymo dažnumo keisti nereikia.

Vienintelė išimtis — itin karštos dienos. Dienos metą vertėtų palikti daugiau gaivinančiam, lengvesniam maistui. Viena iš pagrindinių sveikos mitybos taisyklių yra valgyti kuo valgyti sveikai ir nepriaugti svorio vaisių ir daržovių, kurie užauginti vietoje. Todėl, pasak gydytojos dietologės, svarbiausias pokytis šiltuoju metų laiku turėtų įvykti lėkštės turinyje: reikėtų, kad jame vyrautų tuo metu užauginti patiekalai — sezoninės daržovės, vaisiai, uogos ir grybai.

  • 30 kg svorio per metus
  • Geriausias moterų svorio netekimas
  • Slyvų riebalų nuostoliai
  • Kaip maitintis, kad šaltuoju metų laiku nepriaugtume svorio? - DELFI Maistas
  • Juokas privers numesti svorio
  • Gudrybės, kaip valgant nepriaugti svorio: pasirodo, veikia! | jto.lt

Vasarą asortimentą visuomet praplečiame naujomis šviežiomis salotomis, siūlome daugiau lapinių gaivių salotų su lengvesniais jogurtiniais ar aliejiniais žolelių padažais. Sezono metu šios lengvesnės salotos sudaro net iki 60 proc. Vis dėlto, tai nereiškia, kad nuo atvežtinių, egzotiškų maisto produktų vertėtų susilaikyti. Jų visuma ir sukuria gyvenimo gerovę, visavertę mitybą. Daugelio patiekalų sudėtyje — vietinės, lietuviškos daržovės, tačiau pastebime, kad pirkėjai domisi ir labiau egzotiškais maisto produktais, pavyzdžiui, šiuo metu itin populiariomis bolivinėms balandoms.

Į patiekalų sudėtį nevengiame įtraukti ir kitų įdomesnių komponentų — žirnių ankščių, saulėgrąžų daigų ar kanapių sėklų. Skysčiai — būtini, bet ne per prievartą Dietologė L. Barauskienė atsargiai vertina įvairias viešai pateikiamas rekomendacijas, kiek litrų vandens per parą turėtume išgerti. Tam didelės įtakos turi įvairios sąlygos — oro ir žmogaus temperatūra, žmogaus fizinis aktyvumas, aukštis virš jūros lygio ir kt. Kai karšta, daugiau judama, dietologė skysčių pataria vartoti daugiau. Jokios prievartos ar normos, kurią žūtbūt reikia išgerti valgyti sveikai ir nepriaugti svorio parą, neturėtų būti.

Saldumynai — su saiku Valgyti sveikai ir nepriaugti svorio neretai kyla pagundų dažniau pasilepinti įvairiais saldžiais gėrimais ar ledais. Gydytoja dietologė pataria atgaivos geriau ieškoti stiklinėje vandens — saldumynuose esantis cukrus troškulį paprastai tik padidina.

O rūpinantis sveikata ir gražiomis kūno linijomis desertais visuomet derėtų mėgautis saikingai. Žiemą nebėra tokios didelės būtinybės valgyti riebiau, o vasarą — priešingai, rinktis kuo lengvesnius produktus.

Kai atvėsta orai, mažiau matome saulės, ima trūkti laimės hormono seratonino, todėl pagerinti ūpą ir patirti gyvenimo džiaugsmą kartais stengiamės užkandžiaudami. Žiema ir mažiau judame, būname gryname ore, kas taip pat gali atsiliepti svoriui.

Vasariškos šviežių daržovių salotos su jogurto užpilu Patiekalui reikės: g šviežių agurkų, g salotų lapų, g smulkiavaisių pomidorų, vieno rausvojo svogūno, saldžios raudonosios ir geltonosios valgyti sveikai ir nepriaugti svorio, žiupsnio daigintų saulėgrąžų ir 5 pipirų mišinio. Užpilui — apie g lieso jogurto, 90 g lieso majonezo, žiupsnelio druskos. Gaminimas: nuo saulėgrąžų daigų atskiriame ir susmulkiname kotelius.

Specialistė pataria, kaip valgyti norint nepriaugti svorio

Juos kartu su jogurtu, majonezu ir druska inde išmaišome, kol lieka vientisa masė. Daržoves nuplauname ir nusausiname. Salotų lapus suplėšome norimo dydžio kvadratėliais, agurkus valgyti sveikai ir nepriaugti svorio 3 — 4 mm pusžiedžiais. Pomidorus perpjauname per pusę, pašaliname jų kotelius.

netenka pilvo riebalų per 3 savaites

Nuvalytą svogūną supjaustome 3 mm storio pusžiedžiais, o paprikas — 3 — 4 mm šiaudeliais. Į indą sudedame salotas, agurkus, svogūną, paprikas bei dalį pomidorų. Įberiame 5 pipirų mišinio ir viską lengvai permaišome.

Tuomet dedame dalį permaišytų salotų, ant viršaus tolygiai pašlakstome dalimi užpilo. Dedame likusią salotų dalį ir pašlakstome likusiu užpilu.

valgyti sveikai ir nepriaugti svorio lieknėjimas kavitacija

Salotas papuošiame pabarstydami pomidorų likučiu ir saulėgrąžų daigais. Vaisių salotos su morkomis ir jogurtu Valgyti sveikai ir nepriaugti svorio reikės: apie g šviežių morkų, poros mandarinų, obuolio, kriaušės, apelsino, citrinos, indelio g jogurto su persikais, žiupsnelio sezamo sėklų. Gaminimas: vaisius ir daržoves nuplauname. Morkas sutarkuojame per burokinę trintuvę, nulupame mandarinus ir išskaidome juos skiltelėmis nesmulkinami.

Obuolį bei nuluptą apelsiną supjaustome 1 cm ilgio ir tokio pat pločio kubeliais, kriaušę perpjauname išilgai, pašaliname sėklas ir supjaustome ,5 cm pločio šiaudeliais. Taip paruoštus ingredientus dedame į indą: mandarinų skiltelės, obuoliai, kriaušės, apelsinai sumaišomi su citrinų sultimis, kurias išspaudžiame iš citrinos.

Teisinga vakarienė: ką valgyti vakare, kad kristų svoris? - DELFI Gyvenimas

Ant viršaus tolygiai užbarstome tarkuotas morkas, apšlakstome jogurtu, ant viršaus pabarstome sezamo sėklų. Margaspalvių bolivinių balandų salotos su valgyti sveikai ir nepriaugti svorio kopūstais Patiekalui reikės: pusės stiklinės raudonųjų ir tiek pat šviesiųjų bolivinių balandų, žiedinio kopūsto, indelio slyvinių pomidorų ir špinatų lapų.

Užpilui — g alyvuogių aliejaus, citrinos, skiltelės česnako, žiupsnio druskos, cukraus, maltų pipirų ir prieskoninių žolelių — šviežių krapų, bazilikų ir kitų, kurias mėgstate. Gaminimas: daržoves nuplauname ir nusausiname. Pomidorus perpjauname pusiau, o žiedinį kopūstą valgyti sveikai ir nepriaugti svorio žiedynais. Bolivinę balandą supilame į verdantį pasūdytą vandenį ir verdame apie minučių ant lėtos ugnies.

Balanda turi suminkštėti, bet nepervirti. Tuomet ją nusausiname ir padedame vėsti, kol ruošime padažą. Jam susmulkiname česnaką, į plakimo indą supilame aliejų, iš citrinos išspaudžiame sultis, dedame cukrų, valgyti sveikai ir nepriaugti svorio, pipirus.

Palaipsniui plakdami sudedame česnaką, valgyti sveikai ir nepriaugti svorio. Viską gerai išplakame. Tuomet į indą sudedame virtą bolivinę balandą, žiedinius kopūstus, supjaustytus slyvinius pomidorus, svorio netekimas normalus. Užpilame padažu ir svorio netenkama 5 kg per mėnesį permaišome.

valgyti sveikai ir nepriaugti svorio lieknėjimo kalendorius

Jeigu salotas planuojate ragauti vėliau, padažą rekomenduojama supilti prieš pat jas patiekiant, kad salotos nesukristų.