Velomanai.lt

Vo2 max riebalų deginimas

vo2 max riebalų deginimas

Mityba Energijos šaltiniai. Visi puikiai žinome, kad sportuojant organizmas energiją gauna dviem būdais: vo2 max riebalų deginimas angliavandenius ir degindamas riebalus.

Stebėkite el. paštu

Bėgimo metu pagrindinis energijos šaltinis yra angliavandeniai. Kuo sparčiau bėgame tuo didesnė energijos dalis gaunama iš angliavandenių. Likusi kuro dalis yra riebalai.

Bėgimas — blogas būdas atsikratyti riebalų ir ne pats geriausias sprendimas sustiprinti širdies-kraujagyslių sistemą, bet kažkodėl jis tapo populiariausia fizinio aktyvumo rūšimi pasaulyje po vaikščiojimo. Bėgimas — neįtikėtinai neefektyvus būdas padaryti kūną stipresniu. O kaip mes visi žinome — stiprus kūnas geriausia padeda išvengti traumų, pagreitina metabolizmą, skatina riebalų deginimą organizme ir leidžia išlikti judriu bei funkcionaliu net senatvėje. Iš statistikos požiūrio taško, jeigu žmogus nori būti sveikas, jis bėgioja.

Bėgikui riebalų kaupti nereikia. Labiausiai perkaręs bėgikas turi riebalų gerokai daugiau nei jam reiktų nubėgti maratoną, o jeigu jus nesate patys liesiausi, pas jus jų bus dar daugiau. Taigi mano kūne yra 8,6 kg riebalų.

vo2 max riebalų deginimas

Sudegant 1 kg riebalų išsiskiria kCal, todėl jeigu sudeginčiau visus savo riebalus gaučiau maždaug Tai nepalyginamai daugiau negu reikia įveikti maratono distanciją. Kitas reikalas yra angliavandeniai. Angliavandeniai žmogaus organizme kaupiami glikogeno pavidalu.

Velomanai.lt

Paprastai jų sukaupiama 1. Ar tiek užtenka įveikti maratonui? Taigi jam įveikti maratoną reikės kCal angliavandenių. Tikėtina, kad jis be didesnio vargo su šia užduotimi susidoros.

vo2 max riebalų deginimas

Taigi jam įveikti maratoną reikės kCal. Šis bėgikas maratono neįveiks. Čia ir slypi maratono drama.

Bėgimas – tai blogiausias būdas lieknėjimui

Pagrindiniai angliavandenių šaltiniai yra makaronai, ryžiai, duona, blynai, bulvės, kukurūzai, razinos ir pan. Po treniruotės siūloma per pirmas 15 min. Vėliau tolygiai atstatinėti prarastą kiekį. Ištvermės sportininkams reikia šiek tiek daugiau baltymų nei sėdimą darbą dirbantiems žmonėms, nes reikia atstatyti pažeistus raumenis, pagaminti eritrocitus, mitochondrijas, fermentus, palaikyti imuninę sistemą.

Jeigu nesate vegetaras ir maitinatės normaliai, tokiu baltymų kiekiu organizmas tikrai apsirūpins.

svorio netekimas Ekvadoras burnos svorio kritimas

Geležis yra labai svarbus elementas ištvermės sportininkams nes dalyvauja hemoglobino gamyboje. Esant žemam hemoglobino lygiui mažėja pernešamo deguonies kiekis, tuo pačiu laktato slenkstis ir V02 max. Geležies užtenka 10 mg per dieną.

lieknėjimo papuošalai

Normaliai maitintis šitą kiekį organizmas turėtų gauti. Tai nutinka tuomet, kai organizmas išdegina visą savo sukauptą glikogeną ir pereina ant riebalų deginimo. Riebalai nėra toks efektyvus energijos šaltinis kaip angliavandeniai, todėl deginant vien vo2 max riebalų deginimas, bėgiko greitis stipriai nukrenta vo2 max riebalų deginimas tai įvyksta labai staigiai.

Dėl to 10 priežasčių, kodėl nereikia numesti svorio pasijaučia tarsi atsitrenktų į sieną.

Problema yra vo2 max riebalų deginimas, kad organizmas neduoda jokių įspėjamųjų ženklų, kad glikogeno atsargos baigia išsekti, kol būna per vėlu. Tam, kad to išvengtume turime tinkamai maitintis ir tinkamai treniruotis.

How To Improve Your VO2 Max - VO2 Max Explained

Siekiant padidinti glikogeno sankaupas naudojama tapering metodika. Jos esmė yra ta, kad artėjant varžyboms mažinami treniruočių krūviai, nekeičiant kasdieninės mitybos.

Fat burning - Riebalų deginimo treniruotė

Paskutines tris dienas valgomas ypač daug angliavandenių turintis maistas. Taigi organizmas gauna daug angliavandenių, tačiau jų sunaudoja kur kas mažiau, taip pripildydamas savo saugyklas.

  1. Horizonto link: Maratono teorija (4). Mityba
  2. 7 savaičių svorio metimo eiga
  3. Vyrų lieknėjimo bakas
  4. Description Yra, tokios dietos ir treniruotės, kurios efektyviai degina riebalus.
  5. Bėgimas – tai blogiausias būdas lieknėjimui | jto.lt

Jeigu jaučiate, kad jūsų glikogeno atsargos yra per mažos įveikti maratono trasą, galimos kelios strategijos. Pirma, visada galite bėgti lėčiau.

Ieškoti šiame dienoraštyje

Tuomet jūsų organizmas naudos daugiau riebalų ir mažiau glikogeno. Antra, trūkstamas atsargas vo2 max riebalų deginimas papildyti energetiniais gėrimais arba energetiniais geliais. Jeigu naudosite energetinius gelius, stenkitės juos vartoti prieš gaivinimo punktą, kad galėtumėte užgerti vandeniu.

O gal būt teks taikyti abi strategijas kartu? Pranešimą parašė.