20 kovos prieš pilvo riebalus būdų - DELFI Gyvenimas

Kaip prarasti riebalus iš apatinės kūno dalies

Penki geriausi pratimai norinčioms sumažinti pilvuką

Spausk nuorodą ir registruokis į nemokamą apsilankymą! Kaip sužinoti kokiam sudėjimo tipui priklausote jūs?

ko galima imtis norint sudeginti riebalus

Norint pasirinkti tinkamą treniruočių programą, labai svarbu nustatyti savo kūno tipą. Aišku kad ne!

kaip prarasti riebalus iš apatinės kūno dalies

Kam lieknutėms intensyviai spausti aerobiką? Juk aerobika tik dar labiau jas išdžiovins! Ne, joms reikia auginti raumenis.

Trys kūno sudėjimo tipai

Jų pagrindinė užduotis - sudeginti nereikalingus kkūno riebalus. O atletinis tipas — tai jau visai retenybė. Žmonės, esantys skirtingo kūno kaip prarasti riebalus iš apatinės kūno dalies, nevienodai  reaguoja į vieną ar kitą treniruočiųprogramą.

Tai kas tinka vienam nebūtinai tinka kitam ir atvirkščiai, kiekvienamtipui reikalinga atskira programa.

Norėdami sumažinti pilvo riebalų kiekį, žmonės turėtų vengti perdirbtų angliavandenių, kurie pasižymi mažu riebalų kiekiu, pvz. Stenkitės valgyti tai, ką mėgstate, tik žymiai mažesniais kiekiais. Žinojimas, kad niekas nedraudžia valgyti to, kas jums skanu, palengvina dietos laikymąsi.

Ir tik ji duos apčiuopiamų rezultatų pertrumpą laiką. Jeigu jūs pradėsite treniruotis pagal kokius nors liaudiškuspatarimus, darysite bent 5 - 6 pratimus, kurie jums nereikalingi.

Žinoma, dėl to nieko blogo neatsitiks— visi pratimai kažkuo yra geri, bet kiek jūs prarasite laiko, kol pagaliaunuspręsite siekti rezultatų pagal teisingą, jūsų poreikius atitinkančiąprogramą.

Kūno sudėjimo tipai (endomorfas, mezomorfas, ektomorfas)

Į klausimą  - kiek laiko reikėskol atrasite jums tinkančius pratimus? Galima atsakyti labai tiksliai — tai,5 m. Bent jau vidutiniškai tiek laiko išleidžia veltui kultūristai, kolatranda savo pratimų kompleksus, o tada jau žalia šviesa ir pilnas pirmyn.

kaip prarasti riebalus iš apatinės kūno dalies

Beje pasakyti kad tie 1,5 metų buvo tik laiko gaišimas dar visai nebaisu,baisiausia tai, kad dažnai sportininkai nusivilia sportu ir praranda entuziazmą Šiuo metu išskiriami trys sudėjimo tipai: Ektomorfas — jam būdinga: ilgos kojos ir rankos, pats kūnas trumpas, ilgos ir siauros kaip prarasti riebalus iš apatinės kūno dalies ir delnai o taip pat didelės riebalų atsargos.

Jo siauri pečiai ir krūtinės ląsta, o raumenys dažniausiai ilgi ir ploni. Medžiagų apykaita labai greita, todėl dėl riebalų nekyla jokių problemų, bet ir sunkiau užsiauginti raumenis.

kaip prarasti riebalus iš apatinės kūno dalies

Mezamorfas  - plati krūtinės ląsta, ištįsęs kūnas, didelė jėga ir stambūs raumenys. Endomorfas — minkšti raumenys, apvalus veidas, trumpas kaklas, stambios kojos ir didelis riebalų sandėlis. Tipiškas endomorfas — stambokas žmogelis, kurio riebalų procentas palyginus su raumenimis didelis. Tokie žmonės greitai priauga svorio.

Kūno sudėjimo tipai endomorfas, mezomorfas, ektomorfas Kūno sudėjimo tipai endomorfas, mezomorfas, ektomorfas Kūno sudėjimo tipai endomorfas, mezomorfas, ektomorfas 4. Patys pagalvokite, argi gali skirtingo sudėjimo atletai treniruotis vienodai? Aišku kad ne! Skirtingas kūno sudėjimas labai skirtingai reaguoja į vieną ar tai kitą treniruočių programą.

Kaip taisyklė, riebalai pas juos susirenka ant pilvo šonų ir kojų. Aišku, retai kada pamatysite žmogų su labai tiksliai matomais požymiais. Dažniausiai konkretus žmogus turi visų trijų tipų požymius.

20 kovos prieš pilvo riebalus būdų

Iš viso yrasuskirstyta dar 88 potipiai, kūrių kiekvienas tai kaip nors sumaišyti trysdidieji tipai. Norint rasti tinkamiausią treniruočių programą, vien tik žinoti, kuriam iš šiųtrijų tipų priklausote jūs - neužtenka, todėl šis skaičius buvo padidintas ikišešių,  sukonkretinant kiekvieną didįjįtipą. Jūsų figūros tipas: A — tipas. Pečiai siauri, dubuo platus, susidaro sunkios apatinės kūno dalies įspūdis, nes labai stambios kojos, riebalų nusėdimo žemiau liemens tendencija kūno viršus gali net pasirodyti lieknas ; lėtoka medžiagų apykaita jeigu specialiai nestebėsite savo dietos, labai staigiai priaugsite svorio.

K - tipas.

  • Patarė, kaip veiksmingai atsikratyti riebalų nuo juosmens Shutterstock Per trumpą laiką iš apvalaus žmogaus negalima padaryti liekno, tačiau per 14 dienų atsikratyti pilvo — tikrai realu.
  • 20 kovos prieš pilvo riebalus būdų - DELFI Gyvenimas
  • Penki geriausi pratimai norinčioms sumažinti pilvuką - DELFI Gyvenimas
  • Kaip atsikratyti nuo sėdimo darbo atsiradusių riebalų?
  • Patarė, kaip veiksmingai atsikratyti riebalų nuo juosmens | jto.lt
  • Tiesą sakant, intensyvūs aerobiniai pratimai pagelbės sulieknėti pilvo srityje, tvirtina profesorius Michael Jensen iš Mayo klinikos.
  • Omija lieknėjimas

Nedidelė krūtinė, stambios kojos; susidaro toks įspūdis lyg kojos, pečiai ir dubuo būtų vienodo pločio; riebalai renkasi ant pilvo; normalu medžiagų apykaitos greitis. I - tipas. Labai plonas žmogus, silpni raumenys, beveik nėra riebalų; labai greita medžiagų apykaita kiek bevalgytų, vis tiek nepriaugą svorio.

kaip prarasti riebalus iš apatinės kūno dalies

Platūs kaulai, platūs dubuo ir pečiai, plačios kojos, krūtinės ląsta ir rankos aiškus riebalų perteklius pasiskirstęs po visą kūną. Labai lėta medžiagų apykaita atrodo kad visai nevalgo, o svoris vis didėja.

Riebalų deginimas. Kaip numesti svorio ir susidaryti mitybos planą? Antra dalis

N - tipas. Platūs pečiai, platesni nei dubuo; riebalai kaupiasi ant nugaros, krūtinės, pilvo šonų; vidutinis medžiagų apykaitos greitis pradeda priaugti svorio tik, jei pradeda daugiau valgyti.