Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Mažai riebalų, norint numesti svorio. Jums gali patikti

Egzistuoja šimtai svorio metimo programų, įvairiausių dietų ir sporto rūšių, žadančių, kad svoris kris taip greitai, kad net nespėsite pirkti keliais dydžiais mažesnių drabužių.

  • Skirtingi maisto produktai organizme įveikia skirtingus medžiagų apykaitos kelius.
  • Navy lieknėjimo bakas
  • Žmonėms, kenčiantiems nuo antsvorio, patariama daryti begales dalykų, nepagrįstų jokiais moksliniais įrodymais.

Vis dėlto sulieknėti pavyksta ne visiems norintiems. Šios klaidos gali būti priežastis, kodėl nepavyksta numesti mažai riebalų. Visų mūsų kūnai yra skirtingi, taigi mažai riebalų į skirtingas dietas reaguoja mažai riebalų vienodai.

ar numesiu svorio kovodamas su kūnu Aš negaliu numesti svorio savarankiškai

Izraelio mokslininkai atliko tyrimą, kurio metu paaiškėjo, kad nors dalyvavusių laikėsi tos pačios dietos, jie maistines medžiagas pasisavino skirtingai, taip pat varijavo jų cukraus kiekis kraujyje. Prieš pradėdama laikytis dietos, pasitarkite su savo gydytoju ar dietologu ir kartu sudarykite planą, kuris tinka būtent jums. Jūsų kūnas funkcionuoja geriausiai, kai yra laikomasi miego ritmo, tad jį rekomenduojama išlaikyti net ir laisvadieniais bei savaitgaliais.

Čia rasite viską ko Jums reikia, norint tapti ypač liekniems, keliolikos taisyklių pagalba.

Nusistatykite tinkamiausias sau miego ir kėlimosi valandas ir pasistenkite nuosekliai norint numesti svorio tvarkaraščio laikytis. Tai padės greičiau užmigti ir geriau miegoti.

Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Nepatingėkite užsirašyti, ką valgote. Taip susidarysite vaizdą ne tik apie kalorijas, bet ir apie tai, ar suvartojate pakankamai reikiamų maisto medžiagų.

Riebalų deginimas. Kaip numesti svorio ir susidaryti mitybos planą? Antra dalis

Tyrėjai atrado, kad žmonės dažniausiai suvalgo maždaug 92 procentus savo lėkštės turinio, nesvarbu, ar jie alkani, ar ne. Jei jūsų naudojamose lėkštėse telpa daugiau nei viena norint numesti svorio, greičiausiai, pati to nežinodama, kasdien persivalgote.

Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų - LRT

Naudokite mažesnes lėkštes ir įsitikinkite, kad jūsų suvartojamos porcijos nėra per didelės. Riebalai yra būtini metant svorį, tik svarbu pasirinkti tinkamus.

Savo dietą papildykite sveikaisiais riebalais. Pavyzdžiui: alyvuogių aliejumi, avokadais, riešutais, riebia žuvimi, linų sėklomis.

Užkandžiai, kuriuos galima valgyti metant svorį

Koristolis mažina jūsų kūno jautrumą insulinui, o tai gali vesti link didžiausio pilvo priešo: streso valgymo. Raskite sau mažai riebalų būdą suvaldyti stresą — tai gali būti meditacija, mažai riebalų, dienoraščio rašymas, pokalbiai su psichologu ar artimu draugu.

mažai riebalų, norint numesti svorio

Žiūrėkite ne tik į pavadinimą, bet ir į sudėtį. Tik išskyrus tada, kai kalba eina apie skrandį. Jūsų mikrobiomas vaidina svarbų vaidmenį įvairiose jūsų sveikatos srityse, taip pat ir cholesterolio lygyje, liemens apimtyje, svoryje.

Svarbiausia yra įvairovė, nes skirtingos bakterijos yra atsakingos už skirtingas roles. Vartokite probiotikus ir nepamirškite valgyti kuo daugiau raugintų mažai riebalų — tai paskatins gerųjų bakterijų skaičiaus augimą jūsų mikrobiome.

Kaip numesti svorio: 25 moksliškai pagrįsti patarimai

Vietoj to, kad visa galva nertumėte į naują mitybos rutiną, pamažu darykite nedidelius dietos pokyčius ir stebėkite savo savijautą. Pabandykite valgyti ne su dominuojančia ranka, padėkite šakutę po kiekvieno kąsnio ir kaskart atsikandus kramtykite mažiausiai 50 kartų.

Be to, aisiais atliktas tyrimas atskleidė, kad jei galvojate, kad jūsų DNR lemia jūsų liemens apimtį, labiau tikėtina, kad darysite sveikatai nepalankius sprendimus. Nežiūrėkite į savo tėvus, galvodama, norint numesti svorio tai — jūsų ateities atspindys.

svorio netekimas Murrysville pa

Prisiminkite, kad jūsų svoris ir sveikata yra jūsų rankose. Atsisakykite cukraus pakaitalų, nes jie taip pat gali iššaukti cukraus poreikį.

Anksti ryte suvartokite pakankamai proteino, tai vėliau net procentų sumažins norą suvalgyti kažką saldaus. Taip pat visada perskaitykite produktų sudėtis, iš šalies sveiki norint numesti svorio gali būti pilni cukraus.